Knobin Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) glem det.. problem løst.. Endret 14. juni 2010 av Knobin Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Så du trenger hjelp til å ta i bruk noe som rettmessig ikke er ditt? Hvorvidt mobilen er stjålet eller mistet er rivende likegyldig, den tilhører ikke deg. Du burde levere den til politiet, ikke bruke tid på å finne ut hvordan du kan svindle til deg en mobil. Det faktum at mobilen faktisk er sperret betyr jo at noen faktisk har meldt den savnet. De ville helt sikkert satt pris på å få den tilbake. Eier du ikke moral? -T Endret 14. juni 2010 av Tetanus Lenke til kommentar
jic Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei! Har fått låne en Iphone av en venn av meg, det står at operatøren er Netcom, tenkte at jeg bare kunne Jailbreake den så var problemet ute av verden. Desverre var det ikke så lett, min venn fant denne telefonen på bakken, om den hadde hvert stjålet mistet eller lagt igjen er det ingen som vet, men den er i allefall sperret på en avansert måte. Min venn brukte mobilen ca 1 uke før han mistet alt signalet, han brukte Chess sim kort, har hørt noen rykter om at Netcom har sperret den så den må åpnes via politiet eller av Netcom via politiet pga av den er meldt stjålet, mistet eller lignende.Er det noen som vet noe spesielt om denne typen sperre eller om det faktisk er mulig å få den åpnet uavhengig av div andre opratører eller lignende? Er den sperret på EIR så er det kun operatøren som har sperret den som får åpnet den. Det er desverre ikke mulighet å fjerne den. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg