Gulliksen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Nå har pcen te brodern streika.... Prøver å skru den på, alt ser ut til å virke men kommer ikke noe bilde... Hovedkortet er et msi K7N420 PRO med intigrert skjermkort. Lurer på om det kan være skjerkortet som har tatt kvelden, men er ikke sikker, alt ser jo ut til å funke fint. Noe jeg kan gjøre for å se om det kan være skjermkortet som har ryki ? På forhånd Takk Lenke til kommentar
connect Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Prøv å sleng inn et gammelt PCI kort du.... Da ser du om det kommer noe på skjermen...... Du kan prøve en annen skjerm, for det kan være kabel/kontakt/skjerm som gjør at det ikke kommer bilde og... Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Har ikke et gammelt pci kort.. Har et agp kort kan jeg prøve det ? skal prøve med en annen skjerm nå Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Har ikke et gammelt pci kort.. Har et agp kort kan jeg prøve det ? Ja... Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 kobla fra pcen og prøvde med en annen skjerm første gang jeg starta jobba den helt normalt helt til den var ferdig med windows 2k loadinga ( den fine hvite greia) så kom det en blå skjerm hvor det stod stop:0x00000024 så stod det at jeg skulle deaktivere antivirus og diskfragmenterings ting, det stod også at jeg skulle kjøree CHKDSK /F for å kontrollere no greier. Ok tenke jeg får vel prøve detta... Meeen så starta jeg pcen på nytt men ikke no signal, pcen jobba tilsynelatende som normalt, men skjermen var svart som før.. Hva gjør jeg ? Dette er frustrerende :x Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Hei igjen ! Nå prøvde jeg med et annet skjermkort. Men fortsatt ingen kontakt .. Så da er det ikke skjermkortet som har tatt kvelden, men hva kan det være da ? Kan det være at det ikke er nok strøm tilgjenlig ? Prøvde å koble ut ut cd romene og disken, men fortsatt ingen kontakt. Vet at det ikke er skjermkortet for da hadde det stått "No cable signal" eller no .. Håper på hjelp. Brodern er litt utålmoding Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hei igjen !Nå prøvde jeg med et annet skjermkort. Men fortsatt ingen kontakt .. Så da er det ikke skjermkortet som har tatt kvelden, men hva kan det være da ? Kan det være at det ikke er nok strøm tilgjenlig ? Prøvde å koble ut ut cd romene og disken, men fortsatt ingen kontakt. Vet at det ikke er skjermkortet for da hadde det stått "No cable signal" eller no .. Håper på hjelp. Brodern er litt utålmoding Skjekk at alle Pins-ene på baksiden av skjerm-kabelen (som skal inn i den blå skjerm-porten) er helt rette, at de ikke er bøyd, deretter, prøv å resete BIOS / clear CMOS; og når du starter opp så bruker du det integrerte skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå