Karoline.B.E Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei. Jente her på 14 år. Jeg har fått meg kjæreste for en liten stund siden. Vi har det bra. Vi har hatt første kyss og kysser og kliner rett som det er og lever helt perfekt. Nå som sommeren nermer seg er vi to ofte mye sammen med venninen min og vennene hans, det er alltid gøy. Men den ene vennina mi begynner å bli litt misunelig på meg, tror jeg. Hun var forelsket i han får. Enten jeg eller henne er de mest populere jentene på skolen. Har litt dårlig samvitighet å gå rundt å kysse på drømme-mannen til veninna mi rett forand henne. Jeg har fått mange gode råd her får, så jeg håper jeg får noen gode nå. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 gjør det klart for henne at han er din.. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gjør det det helt klart for hun at han er bare din. Ikke tenk på at hun er forrelsket i han. Du vant jo, gutten valgte deg ikke sant? Han ville være med deg Lenke til kommentar
Karoline.B.E Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg tror at hun fårstår at han er min, men hun virker så trist. Og det er ikke alltid like gøy. Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre situvasjonen. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Prøv å spleise hun med noen andre? Gi hun nye bekjentskaper fra det motsatte kjønn. Kanskje hun blir forelsket i en annen etter hvert? Så kan dere ha en kjereste hver? Litt rotete innlegg tror jeg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gjør det enkelt, inviter henne og gjør duo til en trio! =) Det er fint lite du kan gjøre, hun vil trolig komme over dette ganske fort. Men selvfølgelig, du trenger ikke å gni det inn i trynet på henne ved å kline og være turtelduer hele tiden. Prøv å oppfør dere mer vennete i hennes selskap Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 det går nok over, det kan også hende hun bare er litt sjalu fordi du har kjæreste og ikke hun. Hun finner seg nok snart noen andre å sikle etter, du kan jo hjelpe henne litt på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå