Gå til innhold

Hvilke tv-kanaler behøves for å få med seg samtlige matcher?

Balthier

Anbefalte innlegg

Det gikk uheldigvis opp for meg at standard stasjonene mine ikke viser alle matchene.

Til nå har jeg fått sett dem alle, men til min store forbauselse var ikke dagens italia - paraguay match noe sted å finne.

Jeg må ha tilgang til å kunne se samtlige matcher direkte.

Er det noen her som har oversikt over akkurat hvilke kanaler som trengs for mitt behov, ev. kan hjelpe meg å finne noe som kan dekke det på en gunstig måte, er jeg veldig takknemmlig!

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve denne. Var en eller annen som fant en feil tidligere, men den burde for det meste stemme. Denne er også bra, men den har ikke med svenske/danske kanaler.

Har du TV2, Viasat 4, SVT 1/2 og TV4, får du med deg alle VM-kampene. Så enkelt er det. Men dersom du absolutt må ha alle kampene med norske kommentatorer, trenger du Viasat Fotball (som koster masse penger).

Lenke til kommentar

Kampene som sendes kun på Viasat Fotball/Sport og TV4 i følge min oversikt og som du går glipp av er da:

Tyskland - Serbia 18/06

Slovakia - Paraguay 20/06

Chile - Sveits 21/06

Nigera - Sør-Korea 22/06

USA - Algerie 23/06

Paraguay - New Zealand 24/06

Nord-Korea - Elfenbenkysten 25/06 (Denne sendes på svenske Kunnskapskanalen, som jeg heller ikke har :nei:)

Hvis min oversikt stemmer burde det være sånn, håper det ikke er noen viktige kamper på den lista. :p

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...