Larsenio Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei. Var på fisketur hele helgen, selvfølgelig hadde jeg med kameraet også Dette bildet tok jeg i totiden på natta. Midnattsola hjelper godt på lysforholdene. En ypperlig anledning til å legge seg langflat på marka og ta i bruk min nye gorillapod focus! Brukte mitt 55-300mm for å best mulig effekt! Tanken bak her var å la skyene ramme inn buskaset som en slags omvendt innramming. (Det vanligste er vel at man har x stk trær som en innramming til motivet) Silhuettbruk er noe jeg liker å prøve å få til "ordentlig". Har etterbehandlet råfila i Lightroom2, div parameter. Vet ikke hvordan andre oppfatter dette, men kom gjerne med hva du enn mener Exif: 1/1250 sek lukker f/8 ISO 200 135mm brennvidde Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg synes dette fungerte ganske så bra., jeg. Fin formasjon og farger i skyene. Det eneste som jeg kunne tenkt meg litt anderledes var at silhuetten av busken var mer til venste og litt høyere. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Takk Tomsi. Ja jeg skjønner poenget ditt, skulle gjerne tatt et med kanskje litt mindre tele, lagt meg ned mer og tatt bildet lengre oppover mot venstre. Har dessverre ikke dèt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå