Gjest f00master Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Heisann, dama har visstnok begynt på P-piller nå. Har ikke sett henne på en stund, men vi har hatt sex endel ganger. Til dere som har vant til dame som tar P-piller eller jenter som har det, hva er vanlig å gjøre når man kommer? Skal spør hva hun vil, men greit å vite hva som er "vanlig". Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Damen min går på p-piller og jeg kommer inni henne. Det som er mest vanlig, skal jeg hvertfall troo Lenke til kommentar
Gjest ds Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kommer inni henne ja. Det blir noe gris på lakenet når spermaet renner ut igjen, så det kan være lurt å ha noe papir eller lignende for hånden. Eventuelt få henne til å løpe ned på dassen med en gang Lenke til kommentar
mortania Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sprut det der hun vil ha det 2 Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Sprut det der hun vil ha det 1 Lenke til kommentar
Penance Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Sprut der/hvor hun og/eller du vil. Som regel kommer han inni meg, men for "variasjonens" del spruter han gjerne på rumpa, magen, puppene, halsen og/eller ansiktet. Om han spruter inni meg lager i alle fall ikke jeg noe "gris". Er bare å klemme/holde litt med musklene nedentil, så holder jeg sæden inni meg så lenge jeg vil - så går jeg på toalettet eller tørker det bort når det passer. 1 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Greit å spørre om du kan komme inni hun, og får du grønt lys er det bare å kjøre på. 1 Lenke til kommentar
Tiia1 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Damen min går på p-piller og jeg kommer inni henne. Det som er mest vanlig, skal jeg hvertfall troo Som jeg skulle ha sagt det selv! Hun er jo safe, så kom inni henne. Eller hvor enn du vil komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg