Gå til innhold

Funker denne bra på spilling?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har tenkt å kjøpe denne pc'en for 2500kr

Og jeg lurer på om denne er noe bra på gaming?

http://www.idg.no/pcworld/tester/pcogskjerm/baerbare_pc-er/article105612.ece

Nå tenker jeg på Runescape (HD fullscreen),Counter-Strike:Source og World of Warcraft.

Jeg har tenkt å installere Windows 7 ultimate på den og kansje skaffe 4 gb ram.

Endret av Sindrew
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg skygget unna Acer. De har en stygg tendens til å installere all slags programmer som gjør PC/laptop treg. Madamen har akkurat samme laptop, og jeg måtte en gang dra den med meg fordi min laptop ikke var i orden. Det ble mye gråt og knurring. Greidde jo å spille Dragon Age Orgins på under middels i 1024x768 på den, men det tok jo opptil 2 minutter å laste inn et lagret spill eller nytt nivå.

Acer Aspire, nei takk, spesielt 5920G. :thumbdown:

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Helt enig at det er billig for en bærbar og det er fordi det begynner å bli en gammel modell. Jeg sa heller ikke at det er en dårlig laptop, det eneste jeg har imot Acer er at de installerer all slags unødvendig program på den. Tror det eneste brukbare programmet er eRecovery som kan brukes til å brenne en recovery DVD, hvilket er en god ide å gjøre.

Men jeg sporer av litt, tror den skulle greie Counter-Strike source uten noen store problemer, Runescape kjenner jeg dessverre ikke til. Er heller ikke sikker på at den kan kjøre full HD, mulig på ekstern skjerm, men det har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...