Sindrew Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Heisann! Jeg har tenkt å kjøpe denne pc'en for 2500kr Og jeg lurer på om denne er noe bra på gaming? http://www.idg.no/pcworld/tester/pcogskjerm/baerbare_pc-er/article105612.ece Nå tenker jeg på Runescape (HD fullscreen),Counter-Strike:Source og World of Warcraft. Jeg har tenkt å installere Windows 7 ultimate på den og kansje skaffe 4 gb ram. Endret 14. juni 2010 av Sindrew Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvis maskinen du skal kjøpe har Intel Dual Core 2 Duo T5550 cpu og GeForce 8600M GS grafikkort så vil den fint dra Wow på middels grafikk-innstillinger. Jeg kjenner ikke til de andre spillene du har listet så det får noen andre svare for. Lenke til kommentar
Sindrew Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Godt å vite Tusen takk =) Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Hadde jeg vært deg, så hadde jeg skygget unna Acer. De har en stygg tendens til å installere all slags programmer som gjør PC/laptop treg. Madamen har akkurat samme laptop, og jeg måtte en gang dra den med meg fordi min laptop ikke var i orden. Det ble mye gråt og knurring. Greidde jo å spille Dragon Age Orgins på under middels i 1024x768 på den, men det tok jo opptil 2 minutter å laste inn et lagret spill eller nytt nivå. Acer Aspire, nei takk, spesielt 5920G. Endret 14. juni 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vi snakker om en helt grei maskin til 2500kr her. Det er ikke mulig å skygge unna ett slikt tilbud hvis den funker til det han ønsker. Det er jo rett og slett grisebillig såfremt dette er en ny maskin vel å merke. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Helt enig at det er billig for en bærbar og det er fordi det begynner å bli en gammel modell. Jeg sa heller ikke at det er en dårlig laptop, det eneste jeg har imot Acer er at de installerer all slags unødvendig program på den. Tror det eneste brukbare programmet er eRecovery som kan brukes til å brenne en recovery DVD, hvilket er en god ide å gjøre. Men jeg sporer av litt, tror den skulle greie Counter-Strike source uten noen store problemer, Runescape kjenner jeg dessverre ikke til. Er heller ikke sikker på at den kan kjøre full HD, mulig på ekstern skjerm, men det har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå