Gå til innhold

På utkikk etter en GOD tlf med qwerty-tastatur...

Anbefalte innlegg

skal ha ny telefon jeg. har ikke de store kravene heller... kun disse:

- MÅ HA QWERTY-TASTATUR!

- Pris er ikke viktig, så bare kom med ulike forslag!

- grei nok kamera (3mpx+)

- at den er google-vennlig! bruker en del google-applikasjoner i hverdagen min (facebook, gmail, picasa, ads osv), så en telefon med google-applikasjoner hadde vært på sin plass!

- GPS (ikke definitivt krav, men hadde vært supert med det)

- Mulighet for 3.5mm jack

- Det spiller ingen rolle om telefonen fås kjøpt i norge eller ei. Trenger ikke norsk qwerty-tastatur

Noen forslag?

Endret av lknight
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal ha ny telefon jeg. har ikke de store kravene heller... kun disse:

- MÅ HA TASTATUR ala G1 og G2!

- Ikke koste flesk (rundt 3000?)

- grei kamera

- GPS (ikke definitivt krav, men hadde vært finfint med det)

har sett for meg modellene G1 og G2 jeg, men vet ikke hvilken av de jeg skal gå for. finnes det kanskje andre tlf med tastatur som er bedre enn de to, eller?

Hva med Motorola Milestone?

Av mobiler som er lettere å få tak i i Norge (men kanskje ikke like gode?):

Nokia 6760 (test her)

SE X10 mini pro

Lenke til kommentar

oh. interessant de telfonene, spesielt nokia modellen du nevner! har du selv prøvd den telefonen, eller?

men tro om hvordan den er i forhold til Google sin G2 f.eks... jeg har ingen problemer med engelsk tastatur samt adapter til lading og sånt får man jo lett tak i.

noen her som har prøvd G1 og/eller G2 da..?

PS: ser nå at det ser ikke ut som at Google G2 har tastatur.... kun touchscreen?

Endret av lknight
Lenke til kommentar

tøøøft! den så veldig attraktiv ut! sett på et par videor av den, ser meget lovende ut!

finnes det noen flere telefoner med android og qwerty-tastis?

De siste dagene har det kommet stadig flere nyheter og bilder av en pro-versjon at Samsung Galaxy S, som i tillegg til fire-raders full qwerty også har blitz til kameraet. Det synes åpenbart at denne telefonen er virkelig, og ikke bare et photoshoppa rykte, men hvis og når den kommer til Norge er usikkert. Den har alt jeg er ute etter i en telefon, så jeg håper virkelig den kommer til Norge i løpet av noen måneder.

http://www.fonehome.co.uk/2010/06/16/samsung-galaxy-s-pro-leaked/

Samsung-galaxy-s-pro.jpg

Endret av Cooper
Lenke til kommentar

helt utrolig hvor mange modeller det er som har qwerty-tastatur, men noen er utdaterte, noen mangler det ene og det andre... mytouch 3g slide så veldig lovende ut, men den har ikke 3.5mm jack... meget synd. den ser ut til å være meget bra ellers.

er ikke så nøye om telefonen kommer til norge. kan godt kjøpe amerikansk telefon jeg. plager ikke meg at det er noen mangler og sånt.

og det dumme er at jeg har enda ikke funnet en liste over telefoner med qwerty-tastis...

Lenke til kommentar

noen flere modeller å foreslå?

prøver å finne artikler på nettet som lister de "beste" telefonene med qwerty-tastatur, men finner ganske så utdatert artikler....

har nå endret første post samt satt krav til at den skal ha en 3.5mm jack på den.

det er også verdt nevne at jeg er en aktiv Google-bruker (facebook, picasa, ads, gmail osv), så en Google-vennlig telefon hadde så absolutt vært på sin plass!

såh, noen forslag å komme med?

Endret av lknight
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...