toazty Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) ser jo hvordan philips har løst dette med å forbedre sortnivået, lite lyse partier på bildet, så skrur dem bare ned "lyset" på hele skjermen.. men det er helt håpløst syns jeg. hvis 2 stk sitter å har litt kveldskos i filmen, i et mørkt rom med fyr i peisen, og de beveger seg litt slik at du ser mer, mindre, mer, mindre av flammmene, så går også "lyset" på,av,på,av .. fytti katta det var irriterende da hadde det heller vært bedre med litt dårlig sortnivå, etter min mening.. teksten blir også grå når jeg ser film noe som er irriterende.. nå har jeg ikke lest meg så voldsomt mye opp på dette , og om det kan løses, og hvis noen har noen tips til meg tar jeg gjerne imot tips 42" philips 3604H Endret 14. juni 2010 av toazty Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du har kjøpt en skitbillig tv, og forventer at den behandler bildet perfekt? Philips sine budsjett-tver har aldri vært kjent for å gi superbilde for pengene. LG og Samsung derimot. Uansett, det finnes nok av bildeinnstillinger på en Philips. Sett tven i Kino-modus, dette slår av mye bildebehandling. Juster så bildet derifra og se hva du får til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå