Mynthon Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hører ikke lyd fra pensinpumpa når jeg vrir nøkkelen et hakk. Hvor ligger denne? Mercedes 190e 2.0 86' Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Ville prøvd å sjekke bensinpumpereleet.... Burde befinne seg bak et deksel bakom batteriet. Ta det ut og plukk det fra hverandre og spray det med WD-40 e.l. og se om det hjelper i første omgang. Har et lignende problem med en 300, skulle tro disse er relativt like teknisk da det er "lillebror" til min. Edit: Bensinpumpen burde befinne seg i nærheten av høyre bakhjul. Endret 14. juni 2010 av Ingeniør Lenke til kommentar
Mynthon Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Takk Skal skjekke. Tenkte kanskje det kunne være en sikring, men alt står jo på tysk! De ser forholdsvis fine ut alle sammen da. Lenke til kommentar
Reka87 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 bensinpumpen ligger under baksetene. vipp opp baksetebunnen så ser du den lett. Lenke til kommentar
Mynthon Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Der var den ja Men den er fortsatt like lydløs. Men jeg er usikker på hva som er releet. Tok noen bilder. Når jeg vrir nøkkelen et hakk, hører jeg et klikk fra denne (rød strek rundt). Kan det være bensinpumpereleet? Men som Ingeniør sier er det et slags deksel bak batteriet (gul strek rundt). Tok to bilder fra innsiden, og der ligger noen kandidater. Noen som ser bensinpumpereleet her? Lenke til kommentar
Mynthon Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg tipper den svarte firkantede boksen med hvit skrift? Lenke til kommentar
joka Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg tipper den svarte firkantede boksen med hvit skrift? du tippet riktig den svarte firkantede boksen har nummer: 001 545 78 05 google sier det er mercedes fuel pump relay Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jepp... det er den... Mistenkelig kjent den, ja... Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Skal man anse problemet for løst? Lenke til kommentar
Mynthon Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Oi, sent svar, men jepp! Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Har lignende problem , men bilen min starter etter ca 3-4 oppstartsforsøk ved kaldstart, er motoren varm startet den normalt , hadde du samme symptomer? Endret 8. november 2010 av peace2 Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Der ser du ihvertfall overspenningsreleet. Siste bildet, rød topp i midten. Bensinpumpereelet er mer enten så starter du eller så får du ikke start. Det skal mye til før det fører til kaldstartsproblemer av den typen du har. 1 Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Der ser du ihvertfall overspenningsreleet. Siste bildet, rød topp i midten. Bensinpumpereelet er mer enten så starter du eller så får du ikke start. Det skal mye til før det fører til kaldstartsproblemer av den typen du har. tenkte meg det at det ikke kunne være bensinpumpe , fint du bekrefter det , nå er bilen min hos verksted for andre saker , skal se på det når jeg får bilen tilbake:) Endret 13. november 2010 av peace2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå