Gå til innhold

[LØST] Fartskontroll i bommen i Moss ved Mosseporten?

Myst

Anbefalte innlegg

Vi har visst ikke noe generell trafikktråd, så ble nødt til å lage denne.

Lurer bare om noen har kjennskap om bommen i Moss har fartskontroll? Er sjelden jeg har kjørt der med Autopass, men de gangene jeg har gjort det, har jeg holdt ca. 80 km/t selv om det er skiltet 60 og aldri skjedd noe.

Mens i kveld når jeg kom fra Oslo, holdt jeg ca. 85 og lyset ble tent mot rett mot fleisen, selv om det ikke var noe direkte lysglimt og krysset kom hvitt. Kjørte også søstera mi sin bil med henne som passasjer.

Så er spørsmålet: vil hun få en overraskelse i postkassa om et par uker?

Jeg har alltid trodd det ikke er fartskontroll ved bommer og har alltid holdt litt høyere fart enn skiltet, men denne gangen ble jeg litt nervøs.

Noen andre som har opplevd det?

Endret av Myst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra nettsiden til Østfold Bompengeselskap as

HVIT PLUSS

Lav saldo. Du vil motta giro for fornyelse av avtalen om få dager. Dersom abonnementet er i bruk må giroen betales snarest for å unngå tilleggsavgifter. Når saldoen går over på minus endres lyssignalet til gul minus.

Har du Avtalegiro, viser hvit pluss når det blir sendt ut varsel om trekk.

Så var nok ingen fartskontroll... ;)

Lenke til kommentar

Vil gjøre deg oppmerksom på at det kan være "manuell" fartskontroll der, sjefen til moren min mistet lappen på akkurat det stedet. Irriterer meg over folk som leker tilhenger gjennom bommen, fordi de ikke har respekt for den 60-sona (selv om jeg ligger i 70).

Lenke til kommentar

Takk for advarselen. ;) Yeah, aldri godt å vite hvor DE skal dukke opp. Skrev 80 ovenfor, men trur jeg tar det roligere heretter. "Tilhengere" fortjener å bli fotgjengere for en goood stund.

Tråden er egentlig løst, men om noen har supplementer på hjertet, er det bare å fyre løs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...