Gå til innhold

Hvem skal ha seg den nye redesigna Xboxen?

nems

157 stemmer

1. 1. Skal DU kjøpe den redesigna Xboxen?

• Jeg har den gamle og skal ha den nye
      58
    • Jeg har den gamle og skal IKKE ha den nye
      46
    • Jeg har ikke den gamle og skal ha den nye
      16
    • Jeg har ikke den gamle og skal IKKE ha den nye
      29
    • Seff, jeg har alle konsollene og skal ha denne også! (360 ps3 og wii)
      8

Anbefalte innlegg

Det ennste som irriterer meg litt med det nye designet er knappene. Jeg hater de trykkfølsomme knappene på Playstationen min og jeg kan ikke fatte eller begripe hva som er så bra med dem. Man veit jo for fanken ikke når maskina faktisk registrerer at du trykker på den.

De piper?

Skal nok ha den nye, trenger større HDD og HDMI, som jeg ikke har på min fra 2006.

Elkjøp har den til 1895,- på nett, enda billigere noe sted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elkjøp og Lefdal er vel de som bruker å være billigst på konsoller, og tviler på at man får den for mindre enn dette på en stund, spesiellt med tanke på at retailpris i USA ligger på $299. Den er faktisk billigere her i Norge enn i USA for øyeblikket,

Lenke til kommentar

Noen som vet noe mer om trade-in tilbud for Xbox 360 til Xbox 360 slim? Og hvordan gjør man det med overføring av data om man bytter konsoll?

GameStop har tilbud om å bytte inn gammel Elite mot den nye Slim med 999kr i mellomlegg. Tror det er kun Elite du kan bytte inn, men sjekk det opp. Jeg har benyttet meg av dette og bestilt den nye. 999kr for å få en mindre Xbox, som går stillere, har dobbel HD, klar for Kinect og innebygd WiFi synes jeg er en god pris. Ikke minst blir det ny garanti :)

Gleder meg til å hente den 16. juli :)

Edit: Til overføring av savegames foreslår jeg å låne deg en ekstern hard-disk og bruke den gjennom USB porten. Går veldig kjapt å konfigurere den til Xbox lagringsstasjon og flytte over filer. Viss du bare sletter alle installerte spill og videoer så kan du trykke overføre på alt.

Endret av Skalle
Lenke til kommentar

Jeg vurderer dette enda siden min Elite bråker noe innmari, ny garanti i tillegg er jo bare et pluss :)

Men siden jeg kjøpte nettopp Nintendo DSi XL da jeg hadde allerede Nintendo DS Lite er jeg usikker om å bruke 999kr til den nye Xbox 360, men siden jeg er spillegal så tror jeg at den blir bestilt i denne uka :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Noen som vet noe mer om trade-in tilbud for Xbox 360 til Xbox 360 slim? Og hvordan gjør man det med overføring av data om man bytter konsoll?

På Game.no kan man bytte inn 360 Elite pluss to spill som ikke er på ekskluderingslisten og få konsollen for 599 med 3 mnd Live. Denne benytter jeg meg av.

Tilbudet står ikke på Game.no etter det jeg kan se, men fikk opplyst dette da jeg ringte.

Lenke til kommentar

Har alerede PC og PS3, så vet ikke helt hvilke spill jeg skal gå etter hvis jeg kjøper en xbox (halo, gears of war?) Uansett liker jeg utseende så godt at det kan hende jeg kjøper en bare for å ha som dekorasjon under TV-en :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Dette er en tråd om den nye X360-maskina, og tråden er plassert i microsoft-kategorien. Det skulle ikke være vanskelig å forstå at en ps3-diskusjon er OT i denne tråden. 8 innlegg er fjernet.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Har solgt den gamle 20GB pre-HDMI 360'en og venter på den nye. Har egentlig forhåndsbestilt på komplett (bundle med Forza III), men når FIII er på tilbud og Elkjøp - som ligger 4 minutter i gangavstand fra husdøra - skal ha såpass mye mindre for den tusler jeg heller bort dit.

Selv har jeg bare overført alle savegames til en USB-stikke så lenge, var problemfritt. Husk at man må flytte og ikke kopiere, ellers får du kjeft.

Lenke til kommentar

Har klart å motstå fristelsen til å kjøpe både vanlig Elite og CoD-versjonen, så det blir ny X-Box på meg. Da blir det nok modding av min gamle, trofaste pre-HDMI-Premium-box.

Det eneste jeg ikke har bestemt meg for enda er om jeg skal kjøpe den rett etter sommerferien eller om jeg skal vente til Kinect-budelen kommer i hyllene :p

Endret av Optimuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...