Gå til innhold

Hvem skal ha seg den nye redesigna Xboxen?

nems

157 stemmer

1. 1. Skal DU kjøpe den redesigna Xboxen?

• Jeg har den gamle og skal ha den nye
      58
    • Jeg har den gamle og skal IKKE ha den nye
      46
    • Jeg har ikke den gamle og skal ha den nye
      16
    • Jeg har ikke den gamle og skal IKKE ha den nye
      29
    • Seff, jeg har alle konsollene og skal ha denne også! (360 ps3 og wii)
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker dårlig når bygget ikke er optimalisert for kabler lenger. :p

Det ultimate hadde jo vært og hatt trådløst, samt kabel til mer stasjonære ting, men siden jeg har flytta hjem og er den eneste med stasjonære PC-er, mens resten bruker laptoper, så er nå huset vårt optimalisert for trådløst. Unntatt rommet mitt. :p

Lenke til kommentar

Kommer å kjøpe en slik hvis min nåværende går i stykker etter reklamasjonstiden har gått ut. Noe som ikke er altfor lenge til - at reklamasjonstiden går ut altså :!: .

Har så mange knallspill til denne konsollen, så en 360 må jeg ha tilgjenglig.

Eventuelt hvis det dukker opp en veldig intressant bundle med konsoll og denne bevegelsesdingsen og et spill som utnytter denne på en bra måte.

Ellers trenger jeg ikke trådløst nettverk og støy har aldri vært noe problem for meg.

Dermed fant jeg ikke noe alternativ å krysse av... :whistle:

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Ja, *hvis* jeg kan overføre all informasjon fra min gamle 360-harddisk til den nye. Ellers ser jeg igrunn ikke noe poeng.

Da er det ikke noe poeng for deg. Det kommer nye harddisker og de gamle vil ikke fungere. Leste det på Spillmagasinet.no

Jeg lurer på om "Red Ring of Death" vil bli et problem for X360 Slim?

Skal selvsagt kjøpe den nye uansett. :)

Endret av oyzteinr
Lenke til kommentar

Spillmagasinet sier:

* Bakoverkompatibel. Tilleggsutstyr og spill til Xbox 360-konsollen du har i dag vil fungere til den nye modellen, bortsett fra harddisken og minnepinner.

Håper så jævlig at de tar feil. Det er jo ikke få timer man har brukt sammen med sin kjære 360, så alt av "saved games" er et selvfølge for min del.

Lenke til kommentar

Spillmagasinet sier:

* Bakoverkompatibel. Tilleggsutstyr og spill til Xbox 360-konsollen du har i dag vil fungere til den nye modellen, bortsett fra harddisken og minnepinner.

Håper så jævlig at de tar feil. Det er jo ikke få timer man har brukt sammen med sin kjære 360, så alt av "saved games" er et selvfølge for min del.

Jeg så en video fra Engadget hvor det ble spurt om det der, og du kan visst bruke transfer kits, laste ned fra live og overføre alt du har via minnepenner. Blir nok til at jeg bruker transfer kit, overføre 100 GB 16 GB om gangen føler jeg tar for lang tid. :p

Lenke til kommentar

Sidenote: Hva er AUX-kontakten på baksiden til?

Tipper det er porten til Kinect.

Er et en optisk utgang jeg også ser bakpå?

Neppe, for den originale 360en støtter også Kinect.

Optisk utgang er fint, men er jo på plass på kablene som er med alle konsollene unntatt arcade skus.

Lenke til kommentar

Sidenote: Hva er AUX-kontakten på baksiden til?

Tipper det er porten til Kinect.

Er et en optisk utgang jeg også ser bakpå?

Neppe, for den originale 360en støtter også Kinect.

Skal man bruke Kinect på den originale, må man bruke en en adapter, noe som innebærer at man må koble til strøm. Men på den nye xboxen er det pug & play via den utgangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...