Gå til innhold

Hvem skal ha seg den nye redesigna Xboxen?

nems

157 stemmer

1. 1. Skal DU kjøpe den redesigna Xboxen?

• Jeg har den gamle og skal ha den nye
      58
    • Jeg har den gamle og skal IKKE ha den nye
      46
    • Jeg har ikke den gamle og skal ha den nye
      16
    • Jeg har ikke den gamle og skal IKKE ha den nye
      29
    • Seff, jeg har alle konsollene og skal ha denne også! (360 ps3 og wii)
      8

Anbefalte innlegg

Spennende å se hva folk tenker..

Hva syntes dere om den? Den ser jo unektelig nice ut.

Knappene er trykkfølsomme områder, akkurat som PS3 hadde på sin førsteutgave.

Dvs eject knappen og powerknappen.

Konsollen har fått flere USB porter, den har 2 i front samt 3 bak.

Det er en egen port til Kinect.

Hvis Kinect skal brukes på en eldre xbox må man belage seg på to ledninger, data samt power.

Brukes en ny xbox trekker Kinect power direkte fra konsollen.

Den nye konsollen har fått nytt power som er redusert i størrelse samt ny power plugg.

th_new360front.jpg

Bilder:

newxbox5-1276543013.jpg

xbox_5a.jpg

newxbox4-1276543014.jpg

newxbox3-1276543014.jpg

xbox_8a.jpg

Video:

http://kotaku.com/5563360/video-walkthrough-of-the-new-xbox-360

Features:

Features

Xbox 360 250GB Hard Drive: The internal 250GB hard drive allows you to save your games and store television shows, movies, music, pictures, trailers, levels, demos, and other con tent available from Xbox LIVE Marketplace.

Built in Wi-Fi: The new Xbox 360 is the only console with 802.11n Wi-Fi built in for a faster and easier connection to Xbox LIVE. Download or stream HD movies, TV episodes, and games from Xbox LIVE Marketplace in 1080p and 5.1 surround sound from anywhere in the house. Compatible with b/g/n networks.

Project Natal ready: Coming this holiday, Project Natal will make YOU the controller. With a dedicated, specialized port, the Xbox 360 250GB is built to connect seamlessly with the Project Natal sensor— and have you up off the couch and into the world of Project Natal in no time.

Xbox 360 Wireless Controller: This award-winning, high-performance wireless controller features the Xbox Guide Button for quick, in-game access to friends and music. It has a range of up to 30 feet and a battery life of 30 hours on two AA batteries.

Xbox 360 Headset: Strategize or trade taunts while playing games, and chat with your friends on Xbox LIVE.

Xbox 360 Composite A/V cable: Maximize your Xbox 360 picture quality on standard-definition televisions using this S-Video connection for a noticeable image improvement over traditional composite connecters.

Xbox LIVE: Xbox LIVE brings a whole world of entertainment possibility right to your Xbox 360. Play with friends online, and watch streaming movies and TV from Zune and Netflix, all in crystal-clear HD. You'll find loads of your favorite music from Last.fm and the ability to connect with friends on Facebook and Twitter right on the best screen in the house.

Endret av nemo81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrape sammen pengene? 360en er jo nesten gratis!

Jeg blir neppe å bytte ut den jeg bruker på storskjermen på jobb, der hører jeg den aldri uansett. Men den hjemme (launch console) kunne godt vært stillere så det er mulig det blir en 360 slim der.

Lenke til kommentar

Den nye skal havne på prisnivået til Eliten idag.

Den gamle Eliten skal gå ned til prisen av en premium og arcade får ny pris rett under tusenlappen.

Fritt skrevet etter hva jeg kan huske de sa igår, mulig det er feil..

Morsomt å se hvor mange som skal ha den nye, jeg har tenkt litt og følger nok eksempelet nevnt i et par poster over om at jeg venter til den kommer i bundle med Kinect.

Vet ikke heeeelt om det er så viktig, men jeg er en sucker for gadgets.. :p

Lenke til kommentar

Skrape sammen pengene? 360en er jo nesten gratis!

Jeg blir neppe å bytte ut den jeg bruker på storskjermen på jobb, der hører jeg den aldri uansett. Men den hjemme (launch console) kunne godt vært stillere så det er mulig det blir en 360 slim der.

Og jeg er fette fattig. :p

Og til helga blir det ikke bedre, for da skal jeg ha avslutningsfest med klassen etter tre herlige år, og jeg ser for meg at det blir veldig dyrt når vi drar på byen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...