Gå til innhold

BK: Photoshop lek


TGB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det var bedre uten :) Uansett syntes jeg det hadde vært bedre hvis du hadde skrudd ned på opacity'n

Takker for tilbakemelding, eksperimenterer og prøver ut litt forskjellig (øvelse gjør mester?). Bilde alene hadde blitt kastet ellers.

Lenke til kommentar

Jeg synes bildet var tøft! Hvordan har du laget greiene rundt armen hennes? Vet du hva slikt kalles, slik at jeg kan finne en guide selv?

 

Har nok brukt en path-teknikk :)

 

Til TS: Synes det ser litt for digitalt ut når man ser det i 100% men ellers funker det akkurat for meg

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Var vell ikke helt samme greiene det der da :tease: Du hadde vell bare brukt en brush med stjerner?

Brush .. Path.. potet og potato, samme ulla :p

Gjør det på nesten samme måte. Draw a path and apply a stroke or whateva to that path... :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Jeg synes bildet var tøft! Hvordan har du laget greiene rundt armen hennes? Vet du hva slikt kalles, slik at jeg kan finne en guide selv?

 

Hvilket utstyr brukte du da du tok bildet? Optikk, hus, belysning..?

Greiene rundt armen er path i 2 nivå. Mitt aller første forsøk, så kan uten tvil gjøres bedre.

 

Utstyr står i EXIF: Nikon D3, AF-S 70-200mm f/2.8 VR II, 3 * Profoto D1 500 Air

Lenke til kommentar

Ikke bruk lensflarefilteret! For Guds skyld!

 

Om du på død og liv skal ha lensflare, lag den selv. De i photoshop minner meg om gamingsignaturer jeg lagde før i tiden, eller headere på tenåringers piczo-side.

 

Ellers ser formen på «twirlen» bra ut, men lyset på huden blir litt hardt. Man ser at det er en brush.

Endret av Aak1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...