RRgrotzzRR Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) OK..sånn her går det. I de siste 3 dagene så har steam lastet ned Cod6 å nytt igjen.. Jeg kan spille det...så går jeg av pcn og så kommer jeg hjem igjen...og da må jeg installere på nytt. Kjøpte på steam så jeg har ingen plate Det hele startet da jeg fikk en error der det stod noe om " cannot find localization.txt" Jeg så på steam forumet og de sa jeg skulle trykke " Verify integrety of game cache" da sluttet det og da kom jeg inn på cod... Så logget jeg av...gikk på igjen...så begynte den å reinstallere! Noen som kan hjelpe meg? den sitter å laster ned nå, så hvis jeg kan få noe hjelp til at det ikke skjer flere ganger, så tar jeg det med stor takknemlighet. mvh Henrik Endret 14. juni 2010 av RRgrotzzRR Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 det spillet har vel hatt endel store feil siden dag 1^^ men ontopic... prøve å avinstallere steam og alt du har der og gjør en helt fresh install av alt. er ganske sikker på at det vil løse det. sikkert andre metoder også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå