Gå til innhold

Tipping - Under 18år

Anbefalte innlegg

Hei!

Det har seg slik at jeg gjerne ville prøve å tippe på noen fotballkamper. I Norge er det 18 års grense på pengespill, men hvis jeg tipper på nettet, gjelder de samme reglene? Hvilke sider kan jeg i såfall tippe på?

Trenger jeg et kredittkort for å sette inn penger på en slik side, eller kan jeg bruke nettbank?

Er det noen risiko i å lyve med alderen på noen slike nettsider? I så fall, hva?

Spørsmålene koker vell egnetlig ned til; Jeg er under 18år og vil tippe, hvordan? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er det noen aldersgrense for å spille?

Du må være over 18 år for å spille på internett og mobil. For å spille hos kommisjonær er det ingen aldersgrense, med unntak av Oddsen og Multix som har 18 års aldersgrense. Det er derfor ingen aldersgrense for å få Spillerkortet.

Klarer du ikke å lese? Oddsen har 18 års grense..

Lenke til kommentar

Er du dum?

18års grense hos kommisjonær på odds! jobber selv på Rema 1000 og det kommer opp en melding om "sjekk at spilleren er over 18 ved oddsspill.

Du må være over 18 år for å spille på internett og mobil. For å spille hos kommisjonær er det ingen aldersgrense, med unntak av Oddsen og Multix som har 18 års aldersgrense. Det er derfor ingen aldersgrense for å få Spillerkortet.

Skal du krangle mer på dette nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...