Gå til innhold

Råd og tips til ny multifunksjonsskriver i prisklassen 500 - 1000 kroner.


Anbefalte innlegg

Hei godtfolk! Er litt rådvill på dette emnet, så jeg trenger virkelig litt råd på hva slags multifunksjonsskriver som passer best til mitt behov. Prisklassen er som nevnt mellom 500 og 1000 kroner, tror ikke jeg trenger å gå høyere enn dette i pris for en printer til mitt behov. Skriveren blir mest brukt til tekst og illustrasjonsbilder, den blir med andre ord meget sjeldent brukt til utskrift av fotografier. Med det sagt, så trenger den heller ikke være helt håpløs på fotoutskrifter. En del som ofte blir brukt er skanneren, så det er ønskelig at denne funksjonen er av OK kvalitet. Siden denne skriveren også blir delt av flere PCer i huset, kan det muligens være en ide å se etter en trådløs multifunksjonsskriver? Det skal også nevnes til slutt at prisklassen ikke er fastsatt. Det vil si at jeg betaler heller mer for selveste skriveren, om det vil være mer økonomisk for oss i det lengere løp. Jeg kjøper med andre ord ikke en skriver til 495 kroner, om det koster 950 kroner for å bytte plekkpatroner i ettertid.

 

For å oppsummere

- Ser etter multifunksjonsskriver i prisklassen 500-1000 kroner

- Kan gå litt høyere i pris, om det er økonomisk forsvarlig

- Blir for det aller meste brukt til utskrivt av tekst og illustrasjonbsbilder

- Skanneren blir ofte brukt

- Trådløs printer om mulig

- Ønsker ikke en skriver med høye utskriftskostnadder.

 

Håper noen her har gode tips de kan dele med meg.

På forhånd takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...