Scoops Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 MSI utvider Classic-serien med nytt medlem. Les mer Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg likte faktisk designe på denne :-) Lenke til kommentar
Skoging90 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Men de klarer fremdeles ikke plassere FN riktig, irriterte meg grønn over det på min MSI bærbar. "<>" knappen er jo også feil plassert, iallefall etter min smak Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 ATI Mobility Radeon HD 545v 5450 Lenke til kommentar
Rawri Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Men de klarer fremdeles ikke plassere FN riktig, irriterte meg grønn over det på min MSI bærbar. "<>" knappen er jo også feil plassert, iallefall etter min smak Ja, altså er det noen som egentlig bruker "FN" så mye at den er og foretrekke og ha plassert der "Ctrl" oftest er plassert? ... Altså er det noen spesiell grunn til at noen velger og plassere den der i forhold til ctrl knappen? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hmm, hadde det vært mulig å daske inn et radeon 5650/70 i den maskinen hadde den blitt langt mer spennende. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Ja, altså er det noen som egentlig bruker "FN" så mye at den er og foretrekke og ha plassert der "Ctrl" oftest er plassert? ... Altså er det noen spesiell grunn til at noen velger og plassere den der i forhold til ctrl knappen? Det er neppe noen som bruker Fn så mye. Det er akkurat derfor ctrl hører hjemme i hjørnet, slik at man lett finner den. Man er vant til at ctrl er nederst til venstre, deretter kommer søppelet man aldri bruker, som Fn og Windows-tasten, og så er Alt rett til venstre for space, og betjenes hvertfall av undertegnede med tommelen. Tommelen er i en slik posisjon at det er lett å trykke på noe som er under hånda uten å flytte den. Det er verre med lillefingeren min, som er svært komfortabel med at den ikke må under hånda for å finne ctrl-tasten. Det går selvsagt an, men det er mer anstrengende for hånda. Kan virkelig ikke begripe hvorfor ikke ctrl kan få stå i fred. Endret 15. juni 2010 av bolt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå