Mr. A Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Supert. Håper på å få gjort litt arbeid snart. Mulig jeg bestiller nye ram brikker da de jeg har både er for høy og muligens er defekt. Takk, hyggelig å høre Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Du har kanskje svart på om du skal bruke NES kontrollene tidligere, men jeg har lest igjennom fort og orker ikke lete Små fyllesyk i dag.. Har tenkt på å gjøre lignende tidligere. Lage et HTPC kabinett fra grunn av og tilpasse kontrollere for NES, SNES, N64, PSX osv og bruke den som en emulator PC for multiplayer spilling av alle de gamle spilla. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tror han skal bruke de som en slags spillkontroll for pc. Jeg skal lage noe lignende med en ps2. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 NES kontrollene skal brukes ja. Det var derfor jeg bestillte et ekstra par. Har tenkt til å konvertere dem til USB, men det koster penger så det er ikke gjort enda. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 stilig prosject, har lenge vurdert å gjort det samme, bare med en gammel amiga 500, men har liksom aldri startet. Bra jobbet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Har noen dårlige nyheter. Ser ut som hovedkortet er dødt. Det har vist ikke tålt all testoppmålingen og monteringe/demonteringen. Har dessverre ikke råd til ny hw nå, så prosjektet blir utsatt for nå Endret 26. mars 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Triste nyheter Du kan jo prøve å sende det inn på garranti? Eller er det din feil at hk er defekt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Har gjort noen modifikasjoner på kortet, så det er dessverre ikke mulig å returnere det. Skal prøve meg fram med bytting av rambrikker og litt sånt, og forhåpentlighvis vil det boote. Kommer med en oppdatering om det skjer noe. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Du får prøve og se om det fortsatt lever. Kan være så mye som kan være problemet.. Lykke til da Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Gode nyheter. Lekte litt med forskjellige rambrikker, spor og resatte bios, og nå booter den. Skal få installert Windows, og håper jeg ikke støter på problemer. Edit: Da var Windows installert. Hadde litt problemer med å finne disken, og et par andre mindre problemer men nå er alt i orden. Trenger litt tips til media program jeg kan bruke. Tenker litt på å bruke XBMC som jeg har testet ut en stund nå, men om det finnes noe annet som er bra, så tar jeg gladelig imot det. Endret 27. mars 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 La ut en liten update. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Stop i projektet? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Ja, dessverre. Satt meg litt fast på monteringen av hovedkortet, og da ble jeg litt umotivert etter en stund. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ikke gi opp da! Gleder meg til å se hvordan det blir når du er ferdig! Har lyst til å gjøre det samme selv.. Lenke til kommentar
bluesbro Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fantastisk artig modd! Kjenner mitt Nes-hjerte blør når jeg ser hvordan du skjødesløst river ut innmaten i min første spillmaskin! :-) 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Fantastisk artig modd! Kjenner mitt Nes-hjerte blør når jeg ser hvordan du skjødesløst river ut innmaten i min første spillmaskin! :-) Tror ikke jeg kunne ha tatt innmaten mere forsiktig ut. Nå ligger den til lagring til fremtidig bruk i antistatisk skum. Kan forsikre deg om at NES'en er blitt serdeles godt behandlet. Lenke til kommentar
emosbaek Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Liker godt dette prosjektet, dog ikke NESen skjebne som nevnt utallige ganger allerede . Gleder meg til å se prosjektet ferdig stilt. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Det kan ta sin tid. Prosjektet har til nå stått urørt da jeg ikke finner tak i skruer i rett størrelse. Er ikke gitt helt opp, og jeg leter enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå