Mr. A Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Hadde egentlig min tvil på at det fortsatt var folk som leste, men flott å se at det enda er liv her. Kan vel gi litt mere detaljer. Fant kun skruer som var halve lengden jeg trengte. Prøvde å løse dette ved å feste en mutter halvt på 2 skruer slik at de sitter fast i hverandre, men det gikk ikke så bra, og det løsner hele tiden. Klarte også å borre hull på feil plass til disse da noen var litt skjev da jeg målte opp hullene. Skal høre på Biltema om det er mulig å få bestilt rett lengde på skruen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Du skulle bodd like hvor jeg bor, der er det en butikk de selger skruer i alle forskjellige lengder og tykkelser (tviler på lengere enn 30 cm skruer, har ikke vært der så ofte..) Og ikke så dyrt heller, akkurat som smågodt hylla i en daglivarebutikk. Endret 13. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) He he, ja har sett en slik butikk en gang, men kan ikke huske hvor. Skulle bare ønske biltema hadde et slikt utvalg. Får ta å kikke innom Jernia eller lignende, men de er blitt så utvasket av andre produkter. Edit: Er denne skruen jeg leter etter, i 80mm versjon. Endret 13. februar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Trenger du spesialskruer og lignende så kan vel en mekanisk skole hjelpe med slikt til en billig penge. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Kan vel ikke klassifiseres som en spesialskru. Er vel heller bare en litt lengere M3/M4 skrue. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Joda, men en mekanikkskole fikser slikt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Fått tak i noen skruer enda? venter på update.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Nei, har ikke det. Blir litt oppgitt over hvor dum jeg er til tider. Eller rettere sagt, hvor dum jeg er som jobber med NES'en når jeg går på lite søvn. Planla ikke godt nok, så jeg borret hull på feil plasser. De er veldig nært der jeg tipper de nye hullene må være, så kan hende jeg treffer på noen problemer der. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Ser du har et zontac miniitx hk. Hvor høy er kjøleribben på det? Vurderer å kjøpe dette, vet ikke om det er det du har, men tror kjøleribbene er like. Men jeg har ikke så mye å gå på i høyden i mitt prosjekt, så kunne du ha målt hvor høy din er? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Ser ut som det er samme kjøler på det ja. Kjøleren på mitt kort er 3.64cm høy, nålt fra toppen av kjøleren og ned til hovedkortet, så det er med brikkene den kjøler. Endret 20. februar 2011 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Toppers, da passer den akkurat håper jeg Har bare 6,7cm totalt, og så tar jo de avstandsskruene litt plass. Men da får jeg bestille da Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Den prosessoren som er på det kortet du har tenkt til å kjøpte trenger nok noen form for aktiv kjøling. Med andre ord, den trenger en slags vifte. Det følger mest sansynelig med en vifte, men om du fester den som den er mest å bli festet så blir kjøleren ca en cm høyere Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 har jo fått noen 50mm vifter, som snart kommer, så kan jo enten montere de på siden eller se om det blir plass på toppen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Ok. Tror kjøleren funker supert med kjøling fra siden. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Supert, da er det i boks. Men hvordan tror du den intergrerte gpu'en er på det kortet jeg linket til? skal jo uansett bare være htpc.. Og hvor mange skruer er det egentlig du trenger? kan jo sjekke om biltema her nede har skruer inne (og kankje sende i posten til deg ) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Ser ikke noen info om hvilken grafikkbrikke som er i den, men om det er lik eller bedre en den som står i mitt kort(Ion) så skal den funke helt fint. Trenger ikke mere en 4 skruer. Er disse skruene i den lengste lengden(8cm/80mm) jeg er på jakt etter. Endret 20. februar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 det er vist Intel GMA 3150 Dynamic Video Memory Technology 4.0 på den sto det på komplett. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Liker prosjektet ditt! Godt tenkt å ha vifte i bunn så den ikke blir synlig utenfra. Håper du får det til! Men skal du bruke NES kontrollene til noe? Du skulle prøvd å funnet ut om det går ann å lodde om kontroll kontaktene til USB innenifra og finne drivere for kontrollene! Endret 20. februar 2011 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 det er vist Intel GMA 3150 Dynamic Video Memory Technology 4.0 på den sto det på komplett. Fant ikke så mye på den brikken, men regner med at den skal takle HD materiale ok. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Okey, skal se om biltema her har noen skruer inne. Så får jeg vente på update Bra arbeid så langt forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå