Meh. Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Flott å se framgang! Stå på videre! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Flott å se framgang! Stå på videre! Takk skal du ha. Kjennes godt å endelig få begynnt med prosjektet. Edit: Har et lite dilemma. Hvordan vei hovedkortet skal så. Det mest natulige hadde jo vært om det sto rett veien med komponentene opp, men så kom jeg over en på youtube som gjorde det omvendt, og det fikk meg til å tenke. Hva tenker dere om det ? valgene står da mellom: -Hovedkort rett veien, men porter ut bak -Hovedkort opp ned men porter ut bak -Hovedkort sidelengs, og konvertere signalet til RCA sånn at det ser så original ut som mulig. Endret 20. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Valgte da Hovedkortet opp ned, da dette ble både enklere og vil gi best lufting. Skal prøve å få opp en oppdatering ganske snart. Snart er kommet. Ny oppdatering er postet her Endret 15. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Da har jeg vært veldig produktiv i dag, så kommer nok enda en update om ikke lenge. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Da er update 6 på plass Edit: La til et bilde av hvordan baksiden mest sannsynlig kommer til å se ut. Endret 17. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Nice Ser faktisk ganske bra ut Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Takk. Er ikke helt fornøyd med hullet for I/O platen, men det er ikke noe jeg kan gjøre med det. Brukte en ganske grov fil, og tok i litt mye på venstresiden. Eller er jeg ganske fornøyd med resultatet. Brukte vifta jeg fant som lagde minst lyd, siden NES'en ikke lager lyd originalt. Endret 17. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Dette var jo snasent Artig "liten" ting å ha en PC i. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Dette var jo snasent Artig "liten" ting å ha en PC i. He he, ja. Er jo litt unikt selv om det begynner å bli et par stykke som har bygd NES pc. Endret 5. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Hei. Beklager at det er så lenge siden sist update, men prosjektet har strandet midlertidig da jeg ikke har noen som kan transportere meg til dvs jernvarehandler osv for å få tak i skruer og slikt. Mvh Mr.A Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Har ikke lest gjennom hele kommentartråden, Det her er mest ment som ett spørsmål, og evnt som ett forslag. Hva med å kunne emulere SNES og? Uansett, liker prosjektet, og skal lese gjennom tråden her ved senere annledning, når dattera mi forhåpentligvis ikke er like sint! Endret 18. oktober 2010 av Wrasko Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fy flate så sinnsykt fett Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Har ikke lest gjennom hele kommentartråden, Det her er mest ment som ett spørsmål, og evnt som ett forslag. Hva med å kunne emulere SNES og? Uansett, liker prosjektet, og skal lese gjennom tråden her ved senere annledning, når dattera mi forhåpentligvis ikke er like sint! Tror jeg takker nei til tilbudet ditt, har ikke bruk for det. Fy flate så sinnsykt fett Takk Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Kom over litt sleeving jeg hadde igjen fra mine tidligere moddedager, så det er mulig jeg tar meg tid til å sleeve litt kabler. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hei Skal prøve å putte et par RCA kontakter der de originale var (på siden) men nå bare til lyd. Det jeg da trenger hjelp til er å finne ut hvilken pinner jeg skal bruke fra frontpanel audion kontakten. Noen som kan være behjelpelig med det ? Edit: Lette litt i manualen til hovedkortet og fant et par pinner som heter "Front Audio®" og "Front Audio(L)" Vil tro det er disse som er til lyden, så jeg tror jeg prøver meg på det. Hele tabellen ligger i spoileren under Pin | assignment -------------------------- 1 | MIC2(L) 2 | GND 3 | MIC® 4 | -AZR-DET 5 | Front Audio® 6 | Reserved 7 | FAVDIO-JD 8 | Key(No pin) 9 | Front Audion(L) 10 | Reserved Endret 11. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Prosjekt NES Update #7 ^ Link Endret 12. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nice prosjekt du har på gang her Veldig bra arbeid, lurer på hvordan det blir til slutt, skal følge med på dette prosjektet! Gleder meg til sluttresultatet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Takk takk, gleder meg veldig selv. Liten oppdatering: Hovedkorte har innebygget PSU, og ledningen som går fra hovedkortet til pluggen på utsiden måtte forlenges. Det jeg ikke så var hvor dårlig denne pluggen var konstruert, så det ble en kortsluttning inni det. Har ikke testet om noenting tok skade av det, bare krysser fingrenepå at det gikk bra. Fikk gjort en del etter updaten i går, men som jeg sa i workloggen, så har jeg litt problemer med å få hentet ut de siste bildene jeg har tatt. Lenke til kommentar
Vaktmester'n Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kult prosjekt. Husker NES'en jeg hadde da jeg var yngere. Ble noen timer spilling på den ja. Tror jeg skal prøve meg på mini-ITX ved neste prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå