Mr. A Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Nei dessverre. NESen står enda her, men har ikke skjedd så mye. Lider av litt perfeksjonisme, og siden jeg ikke fikk til å gjøre det som jeg planla så ble det lagt litt på hylla, værtfall intill vidre. Klarer ikke å lage noe halvveis bare for å fullføre prosjektet. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Nei dessverre. NESen står enda her, men har ikke skjedd så mye. Lider av litt perfeksjonisme, og siden jeg ikke fikk til å gjøre det som jeg planla så ble det lagt litt på hylla, værtfall intill vidre. Klarer ikke å lage noe halvveis bare for å fullføre prosjektet. Vet hvordan du har det. Er helt lik selv. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Planen var å finne et par lange skruen som skulle festes i bunnen av NESen slik at hovedkortet holdes opp ned. Dette fordi det utnytter plassen best mulig. Andre alternativet var å feste hovedkortet i topplokket på NESen, men da må man plugge ut en masse ledninger om man skal skru den opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå