eveant Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg fikk mitt Nikon D5000 i posten idag. Her ser dere artikkelen Nikon D5000 fra elkjøp Jeg trodde VR fulgte med på objektivet, men det gjorde det ikke. Jeg har sett på flere andre annonser og det fulgte det med VR. På elkjøp har man 1 måneds 100% fornøydgaranti, sånn at man kan bytte inn kameraet og få pengene tilbake uten noen spesiell grunn. 1. Jeg bestilte kameraet fra elkjøp kundeservice (dit man ringer inn) og lurer på om det er samme 100% fornøydgaranti der som i butikkene. 2. Er det nødvendig/lurt å sende tilbake alt jeg fikk nå og kjøpe samme kamera med kitobjektiv som har VR? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg fikk mitt Nikon D5000 i posten idag. Her ser dere artikkelen Nikon D5000 fra elkjøp Jeg trodde VR fulgte med på objektivet, men det gjorde det ikke. Jeg har sett på flere andre annonser og det fulgte det med VR. På elkjøp har man 1 måneds 100% fornøydgaranti, sånn at man kan bytte inn kameraet og få pengene tilbake uten noen spesiell grunn. 1. Jeg bestilte kameraet fra elkjøp kundeservice (dit man ringer inn) og lurer på om det er samme 100% fornøydgaranti der som i butikkene. 2. Er det nødvendig/lurt å sende tilbake alt jeg fikk nå og kjøpe samme kamera med kitobjektiv som har VR? Telefon- og internettsalg har man da angrerett på - regner med at det fulgte med angrerettsskjema? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) I så fall har du tre måneders angrerett. Endret 14. juni 2010 av Trondster Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Men hva med VR? Er det noe jeg trenger eller ikke? Dette er mitt førstegangsspeilrefleks... Edit: Jeg kom inn på noe playstation 3-greier når jeg trykka på linken din. Endret 14. juni 2010 av Thesilentkiller Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Tja, VR kan vere kjekt det, men på et 18-55 objektiv tror jeg ikke det vil gjøre de helt store utslagene, man har jo klart seg uten i lange tider. Endret 14. juni 2010 av deepthroatcooksucker Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Prøv igjen - hersens mobil-editor... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Tja, VR kan vere kjekt det, men på et 18-55 objektiv tror jeg ikke det vil gjøre de helt store utslagene, man har jo klart seg uten i lange tider. Mulig jeg skal kjøpe andre objektiver i framtiden også, og det er kanskje viktigere da, enn på et simpelt kitobjektiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå