sjokolademousse Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Her er to dråpebilder jeg tok i regnværet i helga Noen tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Bilde 1: Veldig fine farger. Blikket dras dessverre innover i bildet mot venste siden der noen dråper kuttes. I tillegg er den noe forstyrrende kanten oppe til høyre med på å gi meg følelsen av at bildet er skjevt.. Bilde 2: Vidåpen blender? Alt for smalt fokus. Men også her klare og fine farger. Utsnittet er bedre her Vet ikke hva du kunne gjort annerledes da jeg ikke har exif på hva du hadde kameraet innstilt på da bildene ble tatt. (exif mulig å poste? Har ikke nettleser som henter dette automatisk) Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Takk for god tilbakemelding Har dessverre ikke mulighet til å poste exif nå pga at jeg er på hytta, men kommer kanskje senere hvis jeg husker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Bilde 1: Veldig fine farger. Blikket dras dessverre innover i bildet mot venste siden der noen dråper kuttes. I tillegg er den noe forstyrrende kanten oppe til høyre med på å gi meg følelsen av at bildet er skjevt.. Bilde 2: Vidåpen blender? Alt for smalt fokus. Men også her klare og fine farger. Utsnittet er bedre her Quoter deg på denne ettersom du nærmest tok ordene ut av munnen min. =) Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Litt sent, men her kommer exif-info. Bilde 1: Lukker : 1/160 sekund Blenderverdi : F5.0 ISO : 100 Brennvidde : 35mm (i 35mm format : 70mm) Bilde 2: Lukker : 1/125 sekund Blenderverdi : F5.0 ISO : 100 Brennvidde : 35mm (i 35mm format : 70mm) Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Du er helt klart inne på noe, men jeg skulle gjerne sett begge motivene med et par-tre blendertrinn mindre, feks f/11. Det er for lite som er i fokus for min del. Ellers likte jeg veldig godt lyset på bildene, og da spesielt bilde 1. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Takk, d0ppler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå