Gå til innhold

EPoX EP-8RDA+

Bennyhil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

billythekid Skrevet: 16 Jun 2003 15:14 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Det er jo et veldig bra kort etter det jeg har hørt personelig har jeg Abit v2.0 som er et konge kort så jeg kan ikke annet og annbefale det(også konge å overklokke med)

Har tenkt på dette Abit V2 HK også, å de ca 200.- det er dyrere har da ikke så veldig mye å si totalt. Eller er det noen med KJEMPE GOD erfaring på MSI kort av samme type??? Hvem er kongen på haugen av disse? Har en Xp2400-266 og en Xp2500-333. Hvem vil yte best/øke mest på disse HK? Noen med erfaring på dette her?

Noen kjente problemer med disse HK sammen med ATI RADEON kort? Har sitte å lest tester av 9500, 9600, 9700 o.s.v. med og uten pro og jeg forstår nesten bare mindre å mindre! :oops:

Noen som mener det er DUMT å gå for et 9500 til rundt 1500.- PS: Har IKKE tenkt å kjøpe med loddebolt!!

Lenke til kommentar

Har selv Epox 8RDA3+, (merk at det er 3+, ikke bare +).

Har ingenting å utsette på kortet. Det klokker glimrende, er dønnstabilt og har alt jeg trenger av stasj. Northbridge er helt normalt temp, og kan fint kjøres på 1,8V (default 1,6V) uten ekstra kjøling.

Nå er ikke 8RDA+ og 8RDA3+ samme kort, men etter det jeg har hørt så er de nokså like.

Lenke til kommentar

Jeg har dette kortet og er ikke like fornøyd. Har hatt problemer med dårlige drivere, men de siste driverne fra nvidia virker bra. Har også problemer med temperaturen på prosessoren. Kortet blir ustabilt (og booter) ved prosessortemperaturerer over 53 grader. Jeg har reklamert på kortet hos leverandøren (IQ Data i Møllergt), men de hevder at det skal være slik (noe som åpenbart er feil). Enten er temperaturmåleren på hovedkortet defekt eller så er det noe annet feil med hovedkortet/drivere. Prosessoren kjører helt stabilt på 65 grader på andre hovedkort.

Ettersom jeg har en kraftig vifte, klarer jeg nå å holde temperaturen under dette selv ved tyngre operasjoner og da er kortet stabilt, men det bråker voldsomt. Kanskje jeg bare har fått et dårlig eksemplar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...