TCK Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei! Etter at jeg skiftet fra Win 2k til Win XP så går det så enormt mye tregere å søke blant mp3 filer. Fins det egne programmer som kan søke, eller fins det programmer som kan gjøre "Søk" funksjonen raskere? - Stian Fylkesnes Lenke til kommentar
TCK Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Ingen som vet? Kjører foresten NTFS som filsystem. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 INGEN så kan hjelpe meg? Er så sykt kjedelig å vente i 10 min hver gang jeg skal søke etter en MP3 Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er vel en søke-funksjon i Winamp? Isåfall er det vel bare å lage en spilleliste med alle mp3'ene, og søke etter den du er ute etter i Winamp. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Bruker ikke Winamp lenger.. Det tar så mye av cpu'en min... da jeg brukte det sist så tok det 40-70% av min XP 1700+. Dette var 3'ern da, men jeg ville prøve noe nytt så nå bruker jeg Sonique! Andre måter å søke på? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 winamp brukte mye cpu? Hva er det du bruker da? Media player? (bruker mer enn wimamp lissom) prøv winamp 2.xx istedenfor 3.xx og til det søkeproblemet... avgrens søket til mp3 mappa di, samt fragmenter harddisken din... og gjentar... winamp bruker mye cpu?!? edit: så at du prøver sonique.. bare trykk "j" så får du en søkefunksjon der og... Ikke for å være kritisk men tålmodig er en fin ting... reposting og masing er lissom ikke helt... positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå