tormoddf Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Star Wars og Disney kommer til Kinect, men showet imponerte ingen. Les mer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kinect? Æsj for et ord. Trangt og ufullbyrdet. Hvis jeg får dette til jul kommer jeg til å svare "en xbox-dings" om noen spør. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kinect? Æsj for et ord. Trangt og ufullbyrdet. Hvis jeg får dette til jul kommer jeg til å svare "en xbox-dings" om noen spør. Hva er galt med det? Ordet kommer tydeligvis fra "kinetic", hvilket henspeiler bevegelse. Jeg liker det! : ) NATAL! Det var meningsløst! Lenke til kommentar
Firkløver Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Men Natal var så veldig enkelt og si. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Natal var også rimelig jalla, men som kodenavn funket det greit nok, låt litt mystisk. Utgangslyden i "kinect", "kt", blir bare trang, avbrutt og rar på norsk, det stopper liksom litt opp etter k-lyden, og så tvinger t-en seg frem som et antiklimaks på slutten. Særlig når kjeften allerede er trang nok etter i-en og e-en, det klinger ikke. Det kan tilgis i allminnelige ord som "knekt", "slekt", "kjekt" osv, men dette skal liksom være et revolusjonerende vinnerprodukt. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Natal var også rimelig jalla, men som kodenavn funket det greit nok, låt litt mystisk. Utgangslyden i "kinect", "kt", blir bare trang, avbrutt og rar på norsk, det stopper liksom litt opp etter k-lyden, og så tvinger t-en seg frem som et antiklimaks på slutten. Særlig når kjeften allerede er trang nok etter i-en og e-en, det klinger ikke. Det kan tilgis i allminnelige ord som "knekt", "slekt", "kjekt" osv, men dette skal liksom være et revolusjonerende vinnerprodukt. "kinekt", er ikke vanskelig å si? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ikke vanskelig som i utfordrende, men mer upraktisk enn slike navn burde være. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Microsoft Wii HD. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Enig med Isbilen. X_X Kinect er et slitsomt ord. Hehe tror faktisk jeg ville kalt det noe annet om jeg skulle referere til den ja Personlig tror jeg ville bare fortsette kalle den Natal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg