Gå til innhold

Kjøp av dress i Trondheim


Gjest Slettet+132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+132

Hei,

 

nå som jeg endelig har tatt steget ut i den store moteverdenen og orientert meg om hvordan man skal kle seg, ser jeg det som nødvendig å investere i en dress. Tidligere har jeg gått rundt med en relativt enkel dress fra Dressmann (dårlig passform, dårlig stoff og helt alminnelig utseende).

 

Derfor har jeg flere spørsmål når det kommer til innkjøp av en ny dress. Vil 4000 kroner være nok for en dress av middels til god kvalitet? Og hvor i Trondheim by får jeg kjøpt en slik? Har snuset rundt på Retro, men der er dressene utenfor min prisrekkevidde. Hva med Volt og VIC? Og er det god kvalitet i dressene på H&M?

 

Og et siste spørsmål: navy, grå eller sort?

 

 

 

 

Takk for svar.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis 4000 er ønsket budsjett er jo ikke Bogart så veldig optimalt, prisene der er jo nokså høye.

For all del, de hadde mye pent når jeg var innom, men tviler på at det blir mye dress til 4000 med mindre de har salg.

 

Mørk grå er veldig greit å ha, sort bør ikke brukes til annet enn begravelse. Navy er også veldig grei farge, men det er lettere å komme unna med en mørkegrå dress i en begravelse enn en navy.

Lenke til kommentar

De skandinaviske merkene er ganske safe. Bruuns Bazaar, Tiger, Sir of Sweden osv. Man finner disse merkene på bl.a Retro og Volt.

H&M sine dresser er ikke all verden. Jeg kjøpte en til en julebordssesong for et par år siden. Etter noen runder revnet sømmen i buksa litt, men veldig greit hvis man ikke vil ødelegge noe finere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Hvis noen bryr seg, så endte jeg opp på Retro. Det kostet akkurat 4500 for en dress fra Tiger of Sweden. Et meget godt kjøp.

 

 

 

 

Jeg sjekket ut andre butikker, men de var ikke like gode som Retro. *Thumbs up*

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...