medlem-124997 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Gidder ikke skrive aa osv Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Har du valgt Norsk som tastaturspråk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Gå på Android Market og last ned "Scandinavian Keyboard" laga av Trygve Aaberge. Når de er installert, så er det vel bare og endre på innstillingene, mener jeg.. Lenke til kommentar
Coolgate Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hold a inne for å velge å eller æ. Hold o inne for å velge ø. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Gå på Android Market og last ned "Scandinavian Keyboard" laga av Trygve Aaberge. Når de er installert, så er det vel bare og endre på innstillingene, mener jeg.. Er jo strengt takk ikke nødvendig å laste ned "Scandinavian Keybord" om TS har kjøpt tlf i Norge. Men om kjøpt i utlandet så har den nok ikke norsk installert, så da må man jo laste ned. For å skifte tastaturspråk: Meldinger -> Skriv melding -> trykk på "tannhjulet" -> Tastaturspråk -> Norsk (og om ikke norsk er her laster du ned "Scandinavian Keyboard", som MajorDiesel sa.) Hold a inne for å velge å eller æ. Hold o inne for å velge ø. Kommer helt an på hvilket tastaturtype han har. Om TS bruker QWERTY så må man holde inne a for å/æ og o for ø. Om TS bruker telefontastatur (med ordbok på) er det bare å skrive rett frem så skal det poppe opp om ordet er i ordboken. Om TS bruker telefontastatur (med ordbok av) så må man trykke til du kommer til rett bokstav (a for å/æ og o for ø) Om TS bruker Kompakt QWERTY så skal det vise alle bokstavene, så samt det er Norsk tastaturspråk. For å skifte tastaturtype: Meldinger -> Skriv melding -> trykk på "tannhjulet" -> Tastaturtyper -> ønsket type Endret 14. juni 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Gå på Android Market og last ned "Scandinavian Keyboard" laga av Trygve Aaberge. Når de er installert, så er det vel bare og endre på innstillingene, mener jeg.. Er jo strengt takk ikke nødvendig å laste ned "Scandinavian Keybord" om TS har kjøpt tlf i Norge. Men om kjøpt i utlandet så har den nok ikke norsk installert, så da må man jo laste ned. Jeg kjøpte min i telefon norsk i Norge, men måtte likevel laste ned og legge inn manuelt, men det har kanskje endra seg den siste tida? Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Gå på Android Market og last ned "Scandinavian Keyboard" laga av Trygve Aaberge. Når de er installert, så er det vel bare og endre på innstillingene, mener jeg.. Er jo strengt takk ikke nødvendig å laste ned "Scandinavian Keybord" om TS har kjøpt tlf i Norge. Men om kjøpt i utlandet så har den nok ikke norsk installert, så da må man jo laste ned. Jeg kjøpte min i telefon norsk i Norge, men måtte likevel laste ned og legge inn manuelt, men det har kanskje endra seg den siste tida? Det var rart. Kan jo hende at det har forandret seg ja, men men. Om TS ikke finner norsk, last ned språkpakken som MajorDiesel nevnte Var dette nok svar, TS ? Endret 14. juni 2010 av Cruzative Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Har en hero, og jeg bare skriver lope og den skriver løpe. den skriver riktige bokstaver og ord 9 av 10 ganger og virker helt supert. Lenke til kommentar
Iriver Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Når jeg aktiverer Scandinavian Keyboard, får jeg ikke ordforslag slik som jeg gjør ellers, noen som har noen idè om hvordan jeg kan gjøre det? Lenke til kommentar
carwin Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Når jeg aktiverer Scandinavian Keyboard, får jeg ikke ordforslag slik som jeg gjør ellers, noen som har noen idè om hvordan jeg kan gjøre det? Du må laste ned norsk språkpakke "Norwegian dictionary" i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå