atc123 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Hei, vi benytter exchange på jobben og jeg ønsker derfor å synkronisere telefonen min med exchange. Adressen for å logge inn er https://owa.firmanavn.no/exchange På telefonen må jeg taste inn følgende: E-postadresse: Serveradresse: Domene: Brukernavn: Trenger hjelp med hva jeg skal skrive inn. E-postadresse er greit. Brukernavn regner jeg med at er mine 3 bokstaver foran mailen. Endret 14. juni 2010 av atc123 Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg har en HTC Desire og bruker Exchange. Vi har en Citrix-løsning fra et firma som heter Softspring. Normalt så logger vi på et "skrivebord" via Citrix når vi sitter på jobb. Her har vi egne brukernavn og passord for å logge på. E-postadresse: [email protected] Serveradresse: post.softspring.no Domene: MittFirma Brukernavn: MittPåloggingsnavnPåJobb (ikke epostadressen!) Passord: MittPassordPåJobb Denne informasjonen kan du sikkert få fra supportavdelingen på jobben din Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Må vel være bedre å få informasjon om servernavn og domene fra jobben din enn å spørre vilt fremmede mennesker om det? Lenke til kommentar
atc123 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Trodde kanskje det var en slags mal på det, så servernavn ga seg selv... Uansett fikk jeg det til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå