monirha Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvor er det biligst å kjøpe kartong med røyk? Mallorca eller taxfree? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nå er det en stund siden jeg sluttet med slik styggedom, men det er nok omtrent samme pris hvis du skal ha de vanlige merkene. Hvis du kjøper et spansk merke kan du kanskje få det litt billigere på mallorca, men da smaker det kanskje ikke slik du ønsker. Det billigste er å ikke røyke. (Måtte bare få sagt det). Lenke til kommentar
monirha Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 takk ja, kunne ikke vært mer enig med deg Jeg har selv sluttet, men har en samboer som ikke er like villig. Og nå skal min søster til mallorca og vi kan spare noen kroner på å kjøpe en kartong der. Han vil jo kjøpe røyk i norge uansett. Fikk klart svar fra min søster at hun ikke likte å hjelpe med røyking hehe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 husker jeg ikke helt feil så kostet en pakke med sigg mellom 3.5 og 4 Euro på fastlandet i Spania, noe som gir en pris på cirka 315 kroner for en kartong. Gardermoen går for å være en av de billigste Tax Free-butikkene i Europa så det kan være et tips og kjøpe det der hvis du ser det rimeligere der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå