Gå til innhold

BK: Fargeklatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så galt dette. Et stilrent motiv med et fargerikt blikkfang. Men det er en del småting som gjør at det ikke kommer helt i mål.

 

Det største ankepunktet er at kosten (og dermed planten) er trukket helt opp i venstre kant. Det blir ikke noe luft på venstre side og det synes jeg blir for ubalansert i forhold til den store tomme flaten til høyre. Hadde du plassert kosten midt mellom der kosten og potta er nå, så tror jeg det hadde blitt mye bedre.

 

Det at potta er helt i bildekanten synes jeg også blir litt trangt, trenger ikke så mye, men kunne tenkt meg å se avsluttningen av potta.

 

Bildet er ikke helt i vater. Denne er ikke helt rett frem ettersom vi tydeligvis er i en svak helling og veggen har en horisantal kant. Her ville jeg lagt murkanten helt i vater. Den er nesten der.

 

Til slutt ville jeg nok justert opp kontrasten litt og gjort bildet litt lysere; men det er min smak.

 

Alt i alt et trivelig bilde med potensiale.

 

Vil samtidig minne på at vi har litt spesielle regler for bilder som legges inn på bildekritikken. Vi ser helst at du skalerer ned bildet til litt mer håndterlig størrelse. Er du usikker på hvordan du gjør det, så har vi en liten guide her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...