Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Stryk på muntlig eksamen - hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har vært så uheldig å stryke i nami muntlig eksamen. Etter å ha øvd veldig mye å følt at jeg hadde nogenlunde grei kontroll på eksamen, trakk jeg DNA, proteinsyntese, mutasjoner og genteknologi som temaene. Forklarte enkelt hva et DNA var, og greit om det andre også. Som praktisk del hadde jeg varmepumpe der jeg skulle forklare, og vise hvordan den fungerte. Dette klarte jeg også. Hadde en nasi forberedelse. Måtte lese hele boka. Fikk først vite 30 min før, hva jeg kom opp i. Dette er vanskelig, og det gjør det ikke noe bedre at jeg ikke er den skarpeste innenfor Naturfag heller.

Jeg føler jo selvsagt at jeg ikke fortjente STRYK, i og med at jeg klarte meg ganske bra på varmepumpa, og kunne en del om DNA, kromosomer osv. Er litt vell strengt det synes jeg. Trodde du ikke skulle ha noe å komme med for å få stryk jeg men.

Over til saken. Hva kan jeg gjøre med dette? Kan jeg få tatt opp eksamenen senere. Isåfall, når?

Takk.

Endret av Il Principino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du få stryk hvis du snakket bra om alle de tingene du skulle ha, og du gjorde den praktiske delen godt nok også? Er du sikker på at du gjorde alt riktig? Du kan jo ha snakket om det, men at det var feil det du sa...

Lenke til kommentar

Hmm artig å lese dette siden jeg kom opp i nesten akuratt det samme som deg ifjor. DNA, genteknologi etc. + Solcellepaneler som en muntlig presentasjon.

Det er ganske tungt stoff å lese 30 min før, men det virker da rart at du skulle stryke hvis du selv føler det nogenlunde holdt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...