NoXic^ Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Er det noen som vet om det går ann, eller kan hjelpe meg med å gjøre dette? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Gå på overklokking.no. De har en guide for overklokking av palomino. Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Overklokking av palomino er nesten ikke noe poeng fordi de er elendige! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Overklokking av palomino er nesten ikke noe poeng fordi de er elendige! hjelper alltid å klokke Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg har samme prosessoren og jeg angrer bittert! Jeg har hatt den oppe i 1852mhz, men da er den jammen meg ustabil! 1800mhz maksimum for min del. Det kjiipe er at jeg har coolmod V9 også får jeg ikke klokka den mer opp en 66mhz over standard, stabilt. Er det noen andre her som har XP2100Palomino som har fått det til med OCing? [Venter spent på svar...] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå