MH-OP Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei! Jeg kjøpte impulsivt biletter til Muse sin konsert på Koengen, Bergen i sommer. Jeg har alldri hørt på Muse før, bare hørt at de er i verdenstoppen når det gjelder live-band! Som alle konsert/musikk-elskere vet, er det veldig mye gøyere på konsert om man har hørt sangene før. Jeg tenkte å laste ned litt musikk av Muse for å forberede meg til konserten, derfor lurte jeg på om det er noen Muse-kjennere der ute som vet hvilke sanger man kan forventer å få på spillelisten. Hvilke sanger fra det nye albumet og hvilke gamle slagere vil mest sannsynlig bli spillt på konserten? Magnus Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Bliss Plug in Baby Stockholm Syndrome Hysteria Supermassive Black Hole Starlight Knights of Cydonia Uprising MK Ultra Resistance Hysteria Undisclosed Desires Time is Running Out Stor sjanse for at disse sangene vil bli spilt. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 De kommer sikkert til å spille New Born også ^^ Jeg har sett Muse live to ganger, og det fins ikke tvil i mitt hjerte om at de er det beste live-bandet Du kan forvente deg et sinnsykt heftig sceneshow! Mye lys og effekter. Enjoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå