superkaisa Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei! Jeg har kjøpt en asus X64J for ikke lenge siden, nå skulle jeg spille GTA IV men det lagget, selv på laveste mulig instillinger lagget det. Det kan da ikke være riktig? Kan dette ha noe med driverene å gjøre? Jeg hadde et problem med at webben var oppned, og det var driverene sin feil. Hva kan jeg gjøre? Tuen takk Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det kan være driver"feil". Hvilken skjermkortdriver bruker du? Lagger det i andre spill? Husk at GTAIV er vanvittig CPU-krevende. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 nei, det går helt fint i andre spill. Jeg lastet ned driver cure, og den fant 16 problemer, jeg bør vel fikse de og prøve? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Har på følelsen at driver cure er scam. Tipper du må kjøpe programmet for at de skal "fikse" "problemene"? Last ned programmet GPU-Z og notér hva som står under "driver version". Om det går helt fint i andre spill, er kanskje pga spillet er så CPU-krevende at selv på low grafikkinstillinger merker du ikke store forskjellen i ytelsen, sammenlignet med medium f.eks. Endret 14. juni 2010 av EivindS_ 1 Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 så det kan være at jeg rett og slett ikke kan kjøre det? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 jeg har, CPU: 330M(I3) gta IV krever: OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 * Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz * Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space * Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900 minimum Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Den skal kunne spille det forholdsvis greit, vil jeg tro. Google å sjekk om andre også har problemer med GTA IV på denne laptopen. i3 330M er ikke så veldig sterk prosessor. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg spiller det med en AMD Phenom Quad 2.6, og ett radeon hd4850, og spillet hakker en del i begynnelsen, men når man har spilt i noen minutter går det ganske så smooth.. Så spørs litt om din CPU takler det.. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 er det noe eg kan gjøre med det? overklokke? Eller må eg kjøpre ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå