myntsamlern Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei! Fikk vite gym-karakteren min nå, det ble 5. Jeg var 100% sikker påa t jeg skulle få 6. Jeg snakket med Læreren nå, og han sa at jeg var veldig nær en 6er, men manglet litt på turn og dans. Jeg sa at det er uansett merkelig at jeg bare får 5, når en del andre gutter også får 5, som ikke er i nærheten av meg i de fleste idretter. Dette var læreren enig i. Jeg sa også at det var rart at gym og dans teller så mye, at det drar meg ned en hel karakter, når vi nesten ikke har hatt det, 3 timer dette halvåret. Det var kun en gutt som fikk 6 på trinnet vårt, og jeg er bedre enn han på omtrent alt i gym, bortsett fra dans og turn. At jeg er bedre enn han i volleyball, basketball og landhockey, fysisk sterkere, bedre spenst, mye raskere (60m), kaster lengere liten ball.... og det meste av dette har vi brukt mye tid på, burde ikke det veie opp for at jeg ikke er kjempegod(jeg er langt fra dårlig) i dans og turn? Jeg fikk også 6 på gym-teorien. Hva mener dere? Uansett skal jeg sende inn et klagebrev. Derfor må dere hjelpe meg med hva jeg skal ta med. Nevn gjerne elevrettigheter ol...litt snacks som jeg kan putte inn i klagen. Håper dere hjelper meg, TAKK PÅ FORHÅND! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Hei. Først og fremst, hvilken klasse går du i? I gym programmet som staten har lagt frem skal hvert enkelt emne (dvs. turn, dans, fotball + m.m) ha like stor betydning for en standpunktskarakter. Derfor syntes jeg ikke du burde klage på dette, men om du mener du har fortjent en 6'er såpass mye som du får frem her, ville jeg heller spurt han/hun hvorfor du ikke nådde til 6'ern. Hva du manglet i emnene og heller klaget på disse (om du så er uenig). Ser ikke noe grunn til å klage jeg, men lykke til! Endret 14. juni 2010 av Hugol Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Tja, uansett, det ser ikke ut som om han har noe å tape. Får han 5, og klagen avvises, så har han enda 5. En 4'er kan jeg ikke tenke meg at de kan sette ham ned til. Lenke til kommentar
myntsamlern Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Hei. Først og fremst, hvilken klasse går du i? I gym programmet som staten har lagt frem skal hvert enkelt emne (dvs. turn, dans, fotball + m.m) ha like stor betydning for en standpunktskarakter. Derfor syntes jeg ikke du burde klage på dette, men om du mener du har fortjent en 6'er såpass mye som du får frem her, ville jeg heller spurt han/hun hvorfor du ikke nådde til 6'ern. Hva du manglet i emnene og heller klaget på disse (om du så er uenig). Ser ikke noe grunn til å klage jeg, men lykke til! Går 3. klasse studiespesialisering. Jeg kommer til å klage ja Lenke til kommentar
Lelouch Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei. Først og fremst, hvilken klasse går du i? I gym programmet som staten har lagt frem skal hvert enkelt emne (dvs. turn, dans, fotball + m.m) ha like stor betydning for en standpunktskarakter. Derfor syntes jeg ikke du burde klage på dette, men om du mener du har fortjent en 6'er såpass mye som du får frem her, ville jeg heller spurt han/hun hvorfor du ikke nådde til 6'ern. Hva du manglet i emnene og heller klaget på disse (om du så er uenig). Ser ikke noe grunn til å klage jeg, men lykke til! Går 3. klasse studiespesialisering. Jeg kommer til å klage ja Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå