Raedon Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hei! I morgen er det tid for elevsamtaler og orientering av standpunktkarakterer. Det har seg slik at nå i andre termin(2010) har jeg prester å få bare 6´ere i alt av innleveringer og prøver(inkludert eksamen) i alle programfag. Snakket litt med læreren idag, og han sa da at det ikke var sikkert at jeg får 6 på vitnemålet, selv om jeg har fått 6 i ALT denne terminen? Hvordan er det lærerne skal vurdere oss, om de ikke tar hensyn til karakterene? Eller skal lærerne kun ta hensyn til prestasjonene denne siste terminen? Har jobbet hardt for å få forbedring i alle fag, og blir sykt skuffa om jeg har jobbet så hardt, og så viser det seg at jeg fortsatt har 5 i fagene? Er det noe jeg kan argumentere for i morgen på elevsamtalene eller? Andre råd? Takktakk Lenke til kommentar
operg Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvilket fag er dette? I noen fag er det slik at muntlig aktivitet i timene teller like mye som prøveresultater. Når det gjelder første versus andre termin skal andre termin telle overveldende mye i forhold til første termin, og hvis man for eksempel får 5 på alle prøver i første termin og 6 på alle prøver i andre termin, skal man få en klar sekser i standpunkt. Hvis du får noe annet kan du klage. Lenke til kommentar
Raedon Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Hvilket fag er dette? I noen fag er det slik at muntlig aktivitet i timene teller like mye som prøveresultater. Når det gjelder første versus andre termin skal andre termin telle overveldende mye i forhold til første termin, og hvis man for eksempel får 5 på alle prøver i første termin og 6 på alle prøver i andre termin, skal man få en klar sekser i standpunkt. Hvis du får noe annet kan du klage. Det er i fagene automatisering og elenergi. Det skal absolutt ikke stå på min muntlige aktivitet. Deltar mye i timene og undervisningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå