Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Se på bbc iplayer

Gjest Slettet-CLIWLovz

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CLIWLovz

Hei,

Jeg har søkt litt rundt på nette men finner aldri noen gode guider til hvordan jeg kan se på bbc sin iplayer i norge. Har lyst å se Top Gear når det nå starter opp igjen den 27 Juni i UK.

Derfor lurte jeg på om det er ett program eller en måte så jeg kan se på BBC Iplayer i utlandet?

Eller en måte å se BBC Two på pcen ;)

Takk på forhånd

Mvh

DanVazz

Endret av Slettet-CLIWLovz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den enkleste måten å løse dette på er vel å bruke programvare/innstillinger (proxy) som gir deg en IP som tilsynelatende kommer fra Storbritannia. Det finnes flere gratistjenester, og du finner det meste på Google.

Det høres jo enkelt ut, men i realiteten er det vel vanskelig å finne en gratis proxy som faktisk virker bra. Jeg fant selv en som virket bra i et par dager, men så var det slutt. Jeg prøvde dusinvis av andre proxys, men fikk ingen til å virke med iPlayer.

Lenke til kommentar

Den enkleste måten å løse dette på er vel å bruke programvare/innstillinger (proxy) som gir deg en IP som tilsynelatende kommer fra Storbritannia. Det finnes flere gratistjenester, og du finner det meste på Google.

Det høres jo enkelt ut, men i realiteten er det vel vanskelig å finne en gratis proxy som faktisk virker bra. Jeg fant selv en som virket bra i et par dager, men så var det slutt. Jeg prøvde dusinvis av andre proxys, men fikk ingen til å virke med iPlayer.

OK, sjekk http://lifehacker.com/5504681/how-to-access-the-bbc-iplayer-and-tv-like-doctor-who-from-outside-the-uk

Jeg fant en proxy her som virker (men er veldig treg): http://www.proxz.com/proxy_list_uk_0_ext.html

Jeg tror typen proxy må være "Anonymous" for å virke med iPlayer.

Lenke til kommentar

Jeg har selv prøvd masse for å få til å spille av iPlayer i norge. Det er jammen meg ikke lett og etter en masse tull med script og proxyer og dritt og lort, ga jeg opp. Jeg bruker heller kreativ nedlasting og ser programmene (Top Gear, Fifth Gear og Formel 1) når det passer meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...