dennis88 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Vil spill, programmer og lignende gå raskere med panther? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Sannsynligvis vil Apple ha optimalisert koden (spesielt OpenGL, forventer jeg, både pga. at det er det gjeldende 3D-APIet, og at Quartz Extreme benytter seg av det direkte til alle tider) sin ytterligere også denne gang, og du vil ha en mer Snappy™ opplevelse. Som vanlig er intet sikkert, og det er ganske nøyaktig en uke til du får vite om det. Jeg er forøvrig meget spent på hva de har gjort med OSet sitt denne gangen, forhåpentligvis er det ikke en oppgradering man kan diskutere er bedre enn forgjengeren, som man vanligvis gjør når Microsoft lanserer nye OS Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har jo hørt rykter(som vanlig) at på den visuelle siden skal det iallefall være en litt mindre og flatere aqua. Fornuftig synes jeg, da det fort kan bli litt overkill på enkelte aqua apps. Og det blir kanskje mer brushed metall gui.(huff huff, greit, smaksak). Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Håper de har gjort tilgjengelig alle de features også er i Jaguar, men som de har gjemt bort. Som feks å kunne ha docken i topp høyre hjørne Kipt å måtte bruke 3parts for å forandre på alt. Jeg vil ha alle features jeg kan gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå