Gå til innhold

Richad Dawkins religions- og livsynskritikk

Anbefalte innlegg

Nei, tror du på evolusjonsteorien ?

Jeg forholder meg til dagens utgave av evolusjonsteorien som den beste forklaringen vi har per i dag på hvordan evolusjon fungerer, ja, hvis det var det du mente?

Hvis du lurte på om jeg tror evolusjon faktisk skjer i det hele tatt må jeg nok svare 'nei' på det: jeg vet evolusjon skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor må enhver tråd kapres av dette evinnelige pjattet? Det er omtrent 4 tråder nå som går på den samme slurvete diskusjonen.

Alle tråder i Religion, filosofi og livessyn-delen av forumet ender i en uendelig løkke med Vitenskap vs. Religion, der annenhver bruker legger inn en youtube video fra thunderf00t, og henvisning til diverse bøker skrevet av både profilerte vitenskapsmenn og kristne. Sånn er det alltid. Evolusjon nevnes støtt og stadig, og om du følger godt med på forumet kan du se at disse diskusjonene dukker opp på de mest forunderlige stedene. Jeg kan garantere deg at du kan finne en slik diskusjon på Jobb og Utdanning delen av forumet også.

for(int i = 0; i < infinite; i++)

{

Vitenskap.visBevis(troverdigKilde) vs. Religion.benektBevis(ignorance);

}

Endret av Phannyboy
Lenke til kommentar

for(int i = infinite; i < infinite; i++)

{

Vitenskap.visVideo(thunderf00t) vs. Religion.benektBevis(ignorance);

}

class NoeAnnet extend Thread {

public run() {

Diskusjon.SeriøsDiskusjon();}

}

NoeAnnet noeAnnet = new NoeAnnet();

noeAnnet.start();

Men noen har satt i gang ørten while(true) {Diskusjon.evolusjonVSreligion();}, så er nesten nytteløst.

Endret av Monkybone
Lenke til kommentar

Nei, tror du på evolusjonsteorien ?

Jeg forholder meg til dagens utgave av evolusjonsteorien som den beste forklaringen vi har per i dag på hvordan evolusjon fungerer, ja, hvis det var det du mente?

Hvis du lurte på om jeg tror evolusjon faktisk skjer i det hele tatt må jeg nok svare 'nei' på det: jeg vet evolusjon skjer.

Har du et eksempel ?

Lenke til kommentar

Jeg blir rent imponert over hvordan dere klarer å vri tråder inn på samme tema gang på gang på gang!

Det har gått to dager og jeg antar trådstarter har hatt eksamenen sin. Ingen vits å holde tråden åpen sånn som den holder på nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...