Gå til innhold

Action og dobbeltspill i Ørneredet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk stemningsfull film. Ser den hver jul. For meg blir det ikke ordentlig julestemning om jeg ikke får sett den minst en gang. Vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn. Starta for ørten år siden. KAn ha noe med den fredfyllte alpelandsbyen som ligger vakkert drapert i snø.

Lenke til kommentar

Fantastisk stemningsfull film. Ser den hver jul. For meg blir det ikke ordentlig julestemning om jeg ikke får sett den minst en gang. Vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn. Starta for ørten år siden. KAn ha noe med den fredfyllte alpelandsbyen som ligger vakkert drapert i snø.

Genialt. Skal foreslå for fruen at vi bytter ut 3 nøtter til Askepott:-)

er en så gammel film verdt å oppgradere fra DVD til Blu-Ray?

Lenke til kommentar

Elsker denne filmen.

Fikk akuratt den amerikanske utgaven på BD, i en dobbel utgave sammen med Kelly's Heroes.

Ble samme pris som kun Where Eagles Dare alene her hjemme :)

Synd at Warner ikke har kjørt på med en skikkelig restaurering på denne. Det må jo være mye å hente fra arkivene, samt mulig å lage nye ting for denne enda.

Nå mangler bare Guns of Navarone og Das Boot så er mine tre favoritt krigsfilmer på BD. Das Boot må fikses skikkelig, fordi de eldre filmene som får dårlig transfer sliter ofte i mørke scener, noe det er litt for mange av i Das Boot.

Det er noe ekstra ved disse gamle krigsfilmene som de ikke greier å lage i dag, det skal liksom være altfor mye "band-for-the-bucks" i dag, ikke noe oppbygning og story.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...