nomore Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Satt og jobbet med pc'n i går, hvor en ivrig hund kommer logrende. Ved siden av pc'n står det et glass (fullt) med vann. Den ivrige hunden klarer å slå til glasset slik at det velter og all vannet renner ned i tastaturet på maskinen. I et kort øyeblikk fryser eg fast og livet mitt går i revy forran øynene mine. Da eg endelig får summet meg ser eg att pc'n sviver fortsatt og alt av vann ser ut til å strømme ut av pc'n under vifta. Lettet og glad, overrasket og forundret spurte eg i dag noen av kollegaene mine som kan mest om maskinen(Acer). Eg får da høre at alle toppmodellene til Acer kommer med tastatur som er tett(vanntett), med ei trakt i det ene hjørnet som fører ut gjennom vifta. Eg har nå sjekket opp litt og ser det at Acer tester alle sine bærbare med å slippe de fra 1 meters høyde, og tømme varm kaffe i tastaturet. Takk Acer! PS: har hatt to Acer maskiner, ikke verdens raskeste, men de har tålt juling så de holder! Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 høres ut som en maskin for meg det der, når den tåler slik uforsiktighet... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Bra at produsenter tenker på sånt, jeg hadde frika helt ut hvis noe sånt skjedde med min bærbar. Lenke til kommentar
madeqx Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 jeg sølte ett glass med øl oppi min bærbare zepto og den overlevde! tastene ble litt klissete though... :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå