Hugo_Hardnuts Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hehe...heh... Lykke til. Har prøvd å jobbe 60-timersuker en sommer, og med mindre du ikke værdsetter et sosialt liv, vil jeg påstå at du ikke kommer til å holde ut særlig lenge. Første lønnsslippen er gøy, men jeg innså i hvert fall fort at det ikke var værdt det. Sove - jobbe - sove blir tomt i lengden. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Ja ser den helt klart. Men, alle jobbene jeg skal ha til neste år baserer seg på slg og kunde/menneskekontakt, så får vel dekket mange av behovene der tenker jeg =) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hva slags jobb får du så mye i? Salg? Flott tråd forresten! Burde vært med i diskusjon.no hall of fame! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Ehe takk Ja, pdd jobber jeg som standselger hos Aftenposten på deltid (grunnet skole). Det betaler seg i overkant av 20 i måneden. Det fortsetter jeg med, i tillegg til at jeg tar meg en jobb på heltid i tillegg. Som selger vasser man i jobbtilbud, så har ikke helt bestemt meg for hvor jeg går da. Skal undersøke litt mer, men av det jeg hittil har blitt tilbudt gjør man lett 40-50 mnd. Så vurderer jeg i tillegg en deltidsjobb som kelner i tillegg, rett og slett fordi det ser kult ut. Lønn som kelner er jeg usikker på. Evt velger jeg å bare jobbe fulltid hos Aftenposten isteden for et litt mer behagelig liv. Gjør man det bra der kan man forvente 50-70 mnd, avhengig av hvor bra man gjør det og hvilken sessong man er i. Off topic: No!, dør Aeris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå