Zerzk Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg har et problem. Jeg har koblet pcne til tven og bildet vises men problemet er at det flimrer. Jeg trur dette kommer av at jeg ikke får stilt inn rett hz. Tven klarer bare 50 hz mens på dataen kan jeg still innpå 60 hz minimum. :/. Hva må jeg gjøre for å endre dette ? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er helt riktig at det flimrer. Velkommen til tv-utgang verdenen... Såvidt meg bekjent så gjør det ingenting at det står 60Hz i Windows. Det er "riktig" signal som gis til tven din. Jeg har ihvertfall aldri opplevd at det har vært et problem med de skjermkortene (og tv-utganger) som jeg har brukt opp gjennom tiden. Lenke til kommentar
Zerzk Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Så jeg må ha dette flimmeret ? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 I TvTool er det noe som heter Flickerfilter som ordner dette. TvTool vil jeg anbefale av mange andre grunner også. Topp program! Lenke til kommentar
Zerzk Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Det fjerner ikke flimmeret helt eller har jeg stilit inn feil ? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det vil alltid flimre endel. Det er ihvertfall min erfaring. Noen er kanskje ikke så følsomme for flimmer som andre. Jeg "klarer" ikke 60Hz på PC skjerm heller jeg sånn at det er sagt. Men som det blir sagt over, skaff deg TVTool hvis du har et skjermkort som støttes av det programmet. Der får du tilgang til endel ekstra innstillinger i forhold til hva driverne gir deg. Du finner TVTool her. Lenke til kommentar
Zerzk Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Må jeg ha spesiell driver fort tvout ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå