haabo Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hjelp! Slo av min Desire og når jeg slo den på igjen er skjermen helt svart. Hører at den starter, men skjermen forblir svart. Jeg har forsøkt å ta ut batteri, forsøkt med første trinn av hard reset, men ser ikke hva som skjer. Har også ringt HTC support, men de hadde ikke hørt om problemet noen gang... Kjøpte den hos Netcom og retur til evt. reparasjon er ordnet. Men innen den tid, er det noen der ute som vet hva som er problemet og kan hjelpe meg? Liker telefonen veldig godt, så dette er helt for j.....!! Lenke til kommentar
sanderpro Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 unnskyld at jeg spør og ikke svarer på spørsmålet, men når ca bestilte du den og hvor lang tid tok det? har bestilt fra netcom selv Lenke til kommentar
haabo Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Bestilte den i starten av mars og fikk den ved første leveranse til Norge, ca. 18 april. Lenge å vente men fikk den samtidig med alle andre som hadde forhåndsbestilt. Jeg er godt fornøyd med telefonen, bortsett fra nå da. Netcom sender med lånetelefon mens Desiren fikses og det uten spørsmål. Så da blir det å vente og vente igjen, og konfigurere alt på nytt noch einmal... Har gudskjelov alt av kontakter og kalender på Gmail og da tar det kun noen minutter å få alt opp å gå igjen Bare gled deg, det er en knalltelefon! Lenke til kommentar
sanderpro Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 ok, takk tror jeg har sjekka lagerstatusen hver dag siden jeg bestilte den. Gleder meg så. Er nok ikke alle desirene som går i svart, du var nok bare litt uheldig (håper jeg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå