Gå til innhold

wræææl skal ha ny telefon hva bør jeg se etter?

Anbefalte innlegg

Heisann...

er grønn på mobil telefoner...

men mine ønsker på en telefon er:

* Bra kamera løsning/video

* Navigator/GPS

* Alarm

* Blåtann

* Internett (facebook,mail ol)

* Lett og skrive med

* Batteri på telefonens holdning :dribble:

Et ekstra pluss:

* Mobil tv (må ikke være det)

* ikke toutch screen...

pris...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil IKKE ha en touch telefon?

Isåfall Sony Ericsson W995 kan vel anbefales. Den har det aller meste en kan trenge. Men skal du ha det optimale for facebook og navigasjon må du over på en touch telefon som f.eks HTC HD2, HTC Desire eller ikke minst Apples Iphone.

Kan jo si litt kort og godt om de 4 telefonene jeg har nevnt nå

Sony Ericsson W995 - Typisk Sony Ericsson, lager en enkel telefon som har et fantastisk kamera, liten og lett telefon, men ikke optimal når det gjelder nettbruk og navigasjon.

HTC HD2 - Stor telefon, er like stor som Iphone, men skjermen dekker mer av telefonen. God media telefon hvor du også har diverse office-programmer installert. Ulempen for en som skal ha en telefon som er " enkel " er vel at det er Windows Mobile OS på den, noe som gjør den litt mindre brukervennlig en de andre telefonene.

HTC Desire - Samme som HD2, men har Android OS som gjør den mer brukervennlig

Apples Iphone - Veldig brukervennlig, alt er forholdsvis enkelt på denne telefonen, problemet er vel dårlig dekning og batteri kapasitet(?) Men dette er etter min mening den beste telefonen om du er på jakt etter en avansert telefon hvor alt er enkelt.

rett meg om du mener jeg tar feil :thumbup:

/Stubba :w00t:

Lenke til kommentar

Men ser jo hva han mener også, han vil ha en enkelt telefon som har alt. Men da vil jeg anbefale Apples Iphone. Den er riktignok touch men 100% sikkert den mest brukervennlige touch telefonen på dagens marked!

Så selv om den er touch, sett på ett invisible shield så er telefonen genial!

Lenke til kommentar

Men nå er jo pris også en faktor, og der er vel ikke iPhone blant de beste? Kameraet er også forferdelig dårlig, og blåtann-funksjonaliteten er ... tja, begrenset. Mulig at den også faller gjennom på "batteri på telefonens holdning :dribble: ", selv om jeg fortsatt ikke aner hva det betyr :tease:

Kort sagt så synes jeg ikke iPhone virker som en bra match basert på kriteriene i førstepost.

Lenke til kommentar

Sant det du sier der, men det er fortsatt den mest brukervennlige telefonen i klassen over touch telefoner.

Hva med sony ericsson W995 da? den er jo veldig bra, bra kamera, sykt bra batteri! Og den er jo helt grei på internett/navigasjon i forhold til andre telefoner som Nokia N73 osv osv ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...