tomgar Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hallo Jeg og en liten gruppe kompiser har i det siste startet å lagd musikk. En av våre store inspirasjoner er Gorillaz, noe vi synes er spesielt kult er selve bandet Gorillaz, de er skapte karakterer. Det jeg lurer på er om noen (som kan å tegne/designe til en vis grad har lyst på en liten utfordring: lage karakterer som vi kan bruke. Når det gjelder design/stil står dere helt fritt, bandet består av: 3 stusslige tynne hvite karer, en liten soundproducer, en manager og en bodyguard. Ingen i gruppa har peiling på tegning og lurer derfor på om noen der ute tar utfordringen. Du trenger ikke designe alle 7, tegner du en karakter, mangler vi en karakter mindre. Tar du utfordringen? Lenke til kommentar
tomgar Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 betaler dere? Nei, det har vi nok ikke kapital til. Forstår penger er en faktor rundt slike oppgaver, men i denne sammenheng er ikke snakk om betaling. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 oki. bare et lite tips: det er svært sjeldent man kan få gratis arbeid... de som jobber gratis er litt sånn dumme eller godtroende elle hva du vil kalle det. ikke for å være frekk men bare til opplysning sjekk ut 3dhue.com og gjerne legg inn spørsmålet der Lenke til kommentar
tomgar Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) oki. bare et lite tips: det er svært sjeldent man kan få gratis arbeid... de som jobber gratis er litt sånn dumme eller godtroende elle hva du vil kalle det. ikke for å være frekk men bare til opplysning sjekk ut 3dhue.com og gjerne legg inn spørsmålet der Ok Det går greit! Hvor mye tror du en gjennomsnitts-designer vil ha for et slik oppdrag (her er det snakk om 2d-figurer) ? Endret 14. juni 2010 av tomgar Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 jeg er veldig usikker på det området da jeg fortsatt er student men holder på med characters i studiet atm... det kan variere en del tror jeg. slike ting kan du fort få svar på på 3dhue Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 hvor? her eller 3dhue? (har ikke fått noe enda men komemr sikkert om ei lita stund) Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Til trådstarter, ikke deg Trodde det var åpenbart, men ser den nå. Til trådstarter, ikke deg Trodde det var åpenbart, men ser den nå. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 oki. ingen problem hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå