Gå til innhold

Hårproblemer etter jeg har dusjet


Anbefalte innlegg

Hver gang etter jeg har dusjet så får jeg alltid så mye volum i håret, visst det er riktig ord.

Håret blir liksom så mye tykkere og sånt.. og jeg måte vente 2-3 dager før håret har krympet (visst det er riktig ord?).. så etter 2-3 dager er håret akkurat sånn som jeg vil ha det. Men etter hver gang jeg har dusjet blir det så mye volum i det, noe som irriterer meg, siden jeg er veldig opptatt av hvordan håret mitt er. Etter hver gang jeg har dusjet så venter jeg i rundt 3 timer da det har tørket, og så bruker jeg nesten 1 time på å rette det med rettetang. Jeg har ganske tykt hår.

Hva kan jeg gjøre med dette problemet? Jeg kan jo ikke bare dusje en gang i uken. Hva kan løsningen på problemet være? At jeg bare dusjer håret 1 gang i uken? Hvor ofte trenger man egentlig å dusje håret? Og hva skal jeg i så fall da bruke når jeg dusjer for å hindre at håret blir vått? Jeg har hørt om sånn dusj hette eller hva det heter.. kan det funke? Og hvor kan jeg kjøpe det? Forslag til nettbutikker? Hva ellers kan være løsningen på problemet? Er det mulig med hårføner? Vil det hjelpe noe?

Jeg er til info en gutt på 16.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har/hadde litt av samme problemet sjølv, men denne gjorde det heile litt betre.

 

Ah! Jeg bruker også gliss selv. Men i de siste ca. 2 ukene har jeg bruk head shoulders for jeg har brukt opp glissen og har glemt å kjøpt ny.

Men jeg bruker den oransje glissen. Er det noen spesiell forskjell mellom den oransje og den der? Hvor får man den der kjøpt? Kan ikke huske å ha sett den i butikken, har bare sett den oransje som jeg selv bruker, i butikken.

Lenke til kommentar

Eg kjøpte den for ei stund sidan i ein vanleg daglegvarebutikk, meiner å huske at det var ein Spar-butikk. Forskjellen mellom den lilla og den oransje er vel at den lilla er spesielt tiltenkt å minke volumet, medan den oransje er et eller anna repair-ting, huska ikkje heilt.

 

Har brukt den oransje også, men den ga ikkje noko særleg effekt mot volumet, noko den lilla gjorde, om enn berre til ei viss grad.

Lenke til kommentar

Eg kjøpte den for ei stund sidan i ein vanleg daglegvarebutikk, meiner å huske at det var ein Spar-butikk. Forskjellen mellom den lilla og den oransje er vel at den lilla er spesielt tiltenkt å minke volumet, medan den oransje er et eller anna repair-ting, huska ikkje heilt.

 

Har brukt den oransje også, men den ga ikkje noko særleg effekt mot volumet, noko den lilla gjorde, om enn berre til ei viss grad.

 

Ah! Jeg skal garrantert prøve den. Tusen takk for tipset.

Men får man kanskje et enda bedre resultat visst man kjøper hele serien til den lilla? Som shampoen, balsammen og de 2 andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...