screenman Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Hver gang etter jeg har dusjet så får jeg alltid så mye volum i håret, visst det er riktig ord. Håret blir liksom så mye tykkere og sånt.. og jeg måte vente 2-3 dager før håret har krympet (visst det er riktig ord?).. så etter 2-3 dager er håret akkurat sånn som jeg vil ha det. Men etter hver gang jeg har dusjet blir det så mye volum i det, noe som irriterer meg, siden jeg er veldig opptatt av hvordan håret mitt er. Etter hver gang jeg har dusjet så venter jeg i rundt 3 timer da det har tørket, og så bruker jeg nesten 1 time på å rette det med rettetang. Jeg har ganske tykt hår. Hva kan jeg gjøre med dette problemet? Jeg kan jo ikke bare dusje en gang i uken. Hva kan løsningen på problemet være? At jeg bare dusjer håret 1 gang i uken? Hvor ofte trenger man egentlig å dusje håret? Og hva skal jeg i så fall da bruke når jeg dusjer for å hindre at håret blir vått? Jeg har hørt om sånn dusj hette eller hva det heter.. kan det funke? Og hvor kan jeg kjøpe det? Forslag til nettbutikker? Hva ellers kan være løsningen på problemet? Er det mulig med hårføner? Vil det hjelpe noe? Jeg er til info en gutt på 16. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Eg ville prøvd en annen shampo. Stikk innom en frisør og rådfør deg med de om hvilken shampo de anbefaler til de problemene du har. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Okeei.. Det skal jeg gjøre. Men er det ellers noen spesielle shampoer som jeg burde begynne å bruke? Sånn at jeg kan prøve noen før jeg går innom frisøren? Ellers noen flere tips? o_o Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Har/hadde litt av samme problemet sjølv, men denne gjorde det heile litt betre. Endret 14. juni 2010 av Hoywin Lenke til kommentar
screenman Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Har/hadde litt av samme problemet sjølv, men denne gjorde det heile litt betre. Ah! Jeg bruker også gliss selv. Men i de siste ca. 2 ukene har jeg bruk head shoulders for jeg har brukt opp glissen og har glemt å kjøpt ny. Men jeg bruker den oransje glissen. Er det noen spesiell forskjell mellom den oransje og den der? Hvor får man den der kjøpt? Kan ikke huske å ha sett den i butikken, har bare sett den oransje som jeg selv bruker, i butikken. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Eg kjøpte den for ei stund sidan i ein vanleg daglegvarebutikk, meiner å huske at det var ein Spar-butikk. Forskjellen mellom den lilla og den oransje er vel at den lilla er spesielt tiltenkt å minke volumet, medan den oransje er et eller anna repair-ting, huska ikkje heilt. Har brukt den oransje også, men den ga ikkje noko særleg effekt mot volumet, noko den lilla gjorde, om enn berre til ei viss grad. Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Spør frisøren om hva h*n anbefaler Lenke til kommentar
screenman Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Eg kjøpte den for ei stund sidan i ein vanleg daglegvarebutikk, meiner å huske at det var ein Spar-butikk. Forskjellen mellom den lilla og den oransje er vel at den lilla er spesielt tiltenkt å minke volumet, medan den oransje er et eller anna repair-ting, huska ikkje heilt. Har brukt den oransje også, men den ga ikkje noko særleg effekt mot volumet, noko den lilla gjorde, om enn berre til ei viss grad. Ah! Jeg skal garrantert prøve den. Tusen takk for tipset. Men får man kanskje et enda bedre resultat visst man kjøper hele serien til den lilla? Som shampoen, balsammen og de 2 andre? Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 godt mulig, men har ikkje prøvd sjølv. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 godt mulig, men har ikkje prøvd sjølv. Ah.. Okeei :'D Så den eneste du bruker er shampoen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Bruk mindre shampoo! Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Prøv å ikkee vask håret med såpe/shampo/balsam hver gang du dusjer. Skyll godt med vann Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Ikke vask håret med såpe, da får du krusete og slitt hår, bruk shampo og balsam. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Man kan tynne ut håret men også kjøpe produkter (gjerne fra frisøren) som skal hjelpe mot krusete hår og roe det ned. Dra innom en frisørsalong og spør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå